مسئول دارالقرآن عترت(ع) فومن از برگزاری طرح تابستانی جوانه‌های صالحین در مسجد جامع این شهرخبرداد.

به گزارش صبح فومن به نقل از شبستان،حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده، مسئول دارالقرآن عترت(علیه‌السلام) فومن اظهار کرد: طرح تابستانی «جوانه‌های صالحین» در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

حسن زاده

وی افزود: کلاس‌های تابستانی «جوانه‌های صالحین» با همکاری دارالقرآن عترت(علیه‌السلام) فومن با سابقه بالغ بر۲۵ سال و پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌گردد.

مسئول دارالقرآن عترت(علیه‌السلام) فومن با بیان اینکه طرح مذکور از برنامه‌های فرهنگی تابستانی ابلاغیه مجموعه سازمان بسیج است، گفت: این طرح برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیجی در مباحث تربیتی و بصیرتی است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف در این طرح، تصریح کرد: اردوهای جهادی، آموزش‌های خطاطی، امداد و نجات، فوتسال، شنا، کونگ‌فو، پینگ‌پونگ، فوتبال دستی، آموزش نظامی و مهارت‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین است.

وی با بیان اینکه اردوهای زیارتی و سیاحتی و کوهنوری هم جزء طرح مذکور است، خاطرنشان کرد: هر برنامه‌ای که سبب پر شدن موثر اوقات فراغت دانش‌آموزان، نوجوانان وجوانان می‌شود و آنها را به مبانی انقلاب اسلامی جذب می کند، در این طرح برنامه‌ریزی شده است.

مسئول دارالقرآن عترت(علیه‌السلام) فومن با بیان اینکه یکی از عمده برکات موجود در این طرح، برگزاری برنامه‌ها در فضای پربرکت مسجد است، اظهار کرد: برنامه‌های فوق مخصوص به رده سنی خاصی نیست و از نونهالان تا جوانان بحث جذب وجود دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه درصدد ایجاد یک پایگاه فرهنگی خواهران در مسجد جامع فومن هستیم، افزود: موازات کاری که در بخش برادران انجام می‌شود در بخش خواهران هم انجام گیرد و از پتانسیل خوب و موثر خواهران استفاده شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :