حجت الاسلام رنجبر؛درمقابل دشمنان باید هشیار عمل کرد/مردم در انتخابات شایسته ترین را انتخاب کنند.

به گزارش صبح فومن؛حجت اسلام والمسلمین محمدعلی رنجبر در خطبه های نماز جمعه فومن با اشاره به اینکه ریشه انقلاب در جای جای سرزمین هایی که مردم آزاده دارد تنیده شده است،اظهار کرد: جشن انقلاب باید پرشور و با درایت برگزار شود.

وی با تصریح براینکه نباید جشن پیروزی انقلاب تحت تاثیر انتخابات قرار بگیرد، گفت: نباید فریب لبخند ها و اشک های دشمن را خورد.

139206175562

امام جمعه موقت فومن با یادآوری اینکه با استقامت ملت ایران و با رهبری الهی مقام معظم رهبری پیروزی هسته ای رقم خورد و مستکبران در مقابل خواسته ملت ایران سر تعظیم فرود آوردن،تصریح کرد: در معاملات سیاسی و اقتصادی با دنیا باید دقت کرد.

رنجبر با تصریح براینکه فرش قرمز نباید جلو کشورهایی که هر کاری خواسته اند در دشمنی با ایران کرده اند پهن کرد، افزود: بعضی از کشورها فشار های ناجوانمردانه ای را بر ایران تحمیل کردند.

وی با تصریح براینکه نباید شیفته دشمنان شد، اظهار کرد: پسا تحریم نباید باب فلج شدن تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را باز کند.

امام جمعه موقت فومن با تاکید براینکه نباید به کشوری مصرف کننده و وابسته تبدیل بشویم، گفت: اگر تحریمات گذشته با بهانه های جدید بازگردد خواهید دید که کشورهای تحریم کننده ایران حلقه به گوش صهیوست ها هستند.

وی با تاکید براینکه از پسا برجام باید استفاده کرد و علوم جدید را وارد کشور کرد گفت: درمقابل دشمنان باید هشیار عمل کرد.

رنجبر با بیان اینکه تمامی پروسه انتخابات حق الناس است،گفت: بعضی ها فقط داخل صندوق رای را حق الناس میدانند.

خطیب جمعه موقت فومن با بیان اینکه نظارت استصوابی اصل قانون اساسی می باشد گفت: بعضی از افراد قانون را شخصی تفسیر میکنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شورای نگهبان چگونه کسانی که محکومیت قضایی و اخلاقی دارند را تایید کند؟!

خطیب جمعه موقت فومن شورای نگهبان را سدی محکم در جلوگیری از نفوذ نااهلان در سیستم تصمیم گیری کشور دانست و افزود: اگر هم شورای نگهبان کسی را تایید کرد مسولیت تمام نشده است و مردم باید شایسته ترین را انتخاب کنند.

رنجبر با اشاره به کاندیداتوری افراد گفت: کاندیداها در سخنرانی های خود خدا را در نظر بگیرند.

وی با یادآوری اینکه کاندیدها قولی که میدهند توانایی انجام آن را داشته باشند، متذکرشد: پول های کثیف نباید وارد جریان انتخابات شود.
امام جمعه موقت فومن خواستار انتخاب افراد خدا ترس شد و افزود: از انتخاب های احساسی باید پرهیز کرد.

وی با تاکید براینکه نباید وابستگان به زر و زور را تقویت کرد،  افزود: این افراد برای مردم دل نمی سوزانند و باید دل به مردم سپرد.کاسپین

این خبر را به اشتراک بگذارید :