دکتر گشتی؛دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در ۱۶ رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

به گزارش صبح فومن؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از پذیرش و جذب بدون کنکور دانشجو در ۱۶ رشته کارشناسی پیوسته در نیمسال ۲-۹۵-۹۴ (بهمن سال جاری) در این واحد دانشگاهی خبر داد.

گشتی

دکتر سید سجاد گشتی در این باره اظهار کرد: اکنون واحد فومن و شفت افتخار دارد در مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون در رشته‌های مهندسی پزشکی با سه گرایش (بیومتریال، بیومکانیک و بیو الکتریک)، مهندسی فناوری اطلاعات IT، مهندسی برق، مهندسی رباتیک، معماری داخلی و مدیریت مالی در مهرماه جاری از علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و مشتاقان علم و دانش با شرایط ویژه و ارائه تسهیلات مالی ثبت‌نام کند.

وی اضافه کرد: همچنین علاقه‌مندان به ادامه تحصیل می‌توانند در رشته‌های کارشناسی پیوسته مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر-کامپیوتر، حسابداری، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع غذایی ، مهندسی شیمی و ریاضیات و کاربردها، بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: تمامی دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک می‌توانند در رشته‌های یاد شده ثبت‌نام کنند.

گشتی گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org و یا محل واحد واقع در فومن – خیابان انتظام و همچنین تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۴۷۳۹۰۵۲ و ۰۹۱۱۶۶۹۷۶۷۶ ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت اظهار کرد: تصویب رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی پیوسته، فرصتی متمایز و خدمتی دیگر از مجموعه این واحد دانشگاهی به نمایندگی از بزرگترین دانشگاهی حضوری جهان، برای همشهریان و شهروندان فهیم فومن و شفت و استان گیلان است.

به گفته وی، علاقه‌مندان برای مشاوره تحصیلی و آموزشی برای تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، می‌توانند با شماره‌های اعلام شده و یا به محل واحد مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :