رییس بنیادشهید فومن: دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان از وظایف اساسی همه مردم به ویژه مسئولان نظام است.

زلیخا صفری/به گزارش صبح فومن فرماندار فومن با اشاره به نزدیکی ایام دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تأکید کرد: جشن های ایام مبارک دهه فجر نباید آلوده بازی های انتخاباتی نامزدها شود.

IMG_1704

به گزارش صبح فومن؛میرشمس مومن زاده عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان فومن اظهار کرد: وجود جریان های فکری مختلف و سلایق متفاوت، نشان دهنده پویایی جامعه ایران است.

وی مهمترین رویداد تاریخی انقلاب اسلامی را دهه فجر عنوان کرد و افزود: مردم با حضور گسترده و اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) توانستند طاغوت را سرنگون کنند.

فرماندار فومن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی را از وظایف همه برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، جشن های این دهه نباید به بازی های انتخاباتی آلوده شود.

وی به اهمیت حضور مردم در این جشن ها اشاره کرد و گفت: با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان، تلاش می شود تا برنامه های در خور شأن این دهه برگزار شود.

برگزاری یادواره سرداران و ۴۰۵ شهید شهرستان فومن در دهه فجر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن نیز در ادامه این جلسه امنیت و اقتدار امروز ایران در جهان را مدیون خون شهدا و امام شهدا دانست و افزود: دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان از وظایف اساسی همه مردم به ویژه مسئولان نظام است.

IMG_1705

بهروز محمدی با اشاره به اجرای طرح سپاس در راستای دیدار دستگاه های اجرایی شهرستان با خانواده های شهدا گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۳۲ دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای برخی از برنامه های فرهنگی در دهه فجر، برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۰۵ شهید شهرستان فومن را جزء شاخص ترین این برنامه ها برشمرد.

اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی دهه فجر در سطح مساجد فومن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت نیز در این جلسه، نقش مساجد و تشکل های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی را غیرقابل انکار دانست و اظهار کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان، امسال بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در سطح مساجد برگزار می شود.

IMG_1701

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود جهان، حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن می تواند نشان دهنده وحدت ملی مردم ایران به جهانیان باشد.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :