داغ و پرتب و تاب/پديده اين دور چه كسي خواهد بود/ترافیک چهره ها

به گزارش صبح فومن در تب و تاب و شلوغي فعاليت نامحسوس و محسوس كانديداي احتمالي حرف و مطالب زيادي بگوش ميرسد كه شايد آقاي…به حمايت …در دقيقه نود كناره گيري نمايد و معاملات سياسي و …جناح مخالف خودشان را بر هم زنند،حال تا آن زمان زياد مانده و مردم نيز بايد فردي اصلح را بعد از تاييد صلاحيت براي آينده شهرهاي خود انتخاب نمايند.

اکثریت افراد با توجه به شروع ثبت نام در محل فرمانداری حضور یافته و رسما اعلام نامزدی خود را بیان داشته و ثبت نام نمودند.

IMG_1239

در روز شنبه اولین روز ثبت نام سید تقی موسویان در فرمانداری جهت ثبت نام حضور پیدا کرد.افراد و حامیان زیادی موسویان را همراهی نموده که با ممانعت ورود آنها به فرمانداری توسط پلیس روبرو شدند.

IMG_1549

وی قبل از حضور در فرمانداری  درمزار شهدای شهر فومن با هیات همراهش حضور یافت.

IMG_1555

لازم بذکر است که شاید افراد و طرفداران نزدیک به نماینده فعلی براین باور نبودند که موسویان یار سابق و  وفادار عاشوری برای ثبت نام حضور یابد اما او با اطمینان و آمادگی کامل ضمن حضور در فرمانداری فومن ثبت نام نمود.

IMG_1554

نزدیکان و حتی خود موسویان نیز بر این عقیده اند که چند دور به فومنی ها رای داده اند و حال نوبت یک شفتی می باشد.

عاشوری

ناصر عاشوری قلعه رودخانی که به قول برخی از افراد و عکس هایی که از وی منتشر نموده اند (امیر کبیرگیلان)

وی در چند دور گذشته(۳دور) یک در میان نماینده مردم فومن و شفت در مجلس بوده و هر بار که نماینده شده با تغییر برخی از روندها از او ،یاران وفادارش روبرو شدند از جمله آن یاران می توان به موسویان اشاره نمود.

IMG_1544

حال خیلی از افراد و سیاسیون در پی حضور مجدد عاشوری بدنبال یار گیری برای رقابت با وی هستند.اما عاشوری در ادوار گذشته و حال ثابت کرده که همیشه یک پای فینال است رقابت سخت است.

وی با نزدیک شدن به انتخابات پیگیر اموراتی چون تکمیل پروژه پل ورودی فومن،گازرسانی ،آسفالت و… در سطح دو شهرستان است.

IMG_1547

حال باید در این دور منتظر ماند تا بعد از دریافت صلاحیت گزینه ها،کدام گزینه با وی رقابت سختی را در پیش خواهد داشت.

اردشیر روحی از دیگر نامزدهای انتخاباتی بود که در محل فرمانداری فومن حضور و ثبت نام نمود.

IMG_1533

وی در صحبت های خود اینطور بیان داشته:سیستم مدیریتی دو شهرستان از این ظرفیت بهره کافی نبرده است/برنامه کاری بنده در صورت اعتماد مردم، ایجاد وحدت، همدلی و توسعه خواهد بود

IMG_1535

همچنین در پاسخ به انتقاد یکی از کاندیداها از وضعیت شهرستان و دادن وعده های متعدد، متذکرشد شد: آن کاندیدا که خود را جدیدا مستقل معرفی کرده است اگر توانایی کار و خدمت داشت، دردی از مردم روستای خود را دوا می کرد.

IMG_20151220_144932

از دیگر نکات جالب توجه در دهمین دوره ثبت نام انتخابات مجلس حضور یک بانوی جوان بود،سامره عاشوری چیرانی که در محل فرماندار حضور پیدا کرده و نامزد انتخابات در حوزه فومن و شفت شده و بعنوان یک جوان خود را محک خواهد زد.

نوری

در ادامه روند ثبت نام و حرف و حدیث های گزینه های مطرح یکباره مرد اعتدال دکتر هادی نوری با صدور بیانیه ای از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای فومن و شفت منصرف شده و در بیانیه اش اینطور بیان داشته که بودن در کنار مردم برای من زیباترین آرمان است. هرگز خود را بر مردم تحمیل نخواهم کرد و تنها زمانی می آیم که مردم بر من تکلیف کنند. لذا کنار مردم خواهم ماند و تلاش خواهم کرد تا «صدای مردم» باشم. چون بر این باورم که «صدای مردم صدای خداست».

IMG_1530

مجید رجبی ویسرودی از دیگر نامزدهای انتخاباتی بود که برای ثبت نام به فرمانداری فومن آمده وی که هم اکنون عضور شورای اسلامی کلانشهر رشت بوده و در این مدت کوتاه توانسته طرفداران زیادی را در هر دو حوزه فومن و شفت جذب نماید بطوری که در روز ثبت نام افراد زیادی وی را همراهی نمودند.

IMG_1529

مهندس رجبی ویسرودی نکته جالی را در مصاحبه های خود عنوان داشته که من دست به تخریب هیچکس و هیچ برنامه ای نخواهم زد و  برای همه آرزوی موفقیت دارم و با  تکیه بر برنامه و توان خود وارد عرصه انتخابات می شوم.

IMG_1524

مهندس علی میرزایی فلاح آبادی هم که پس از مدت ها سکوت در روز چهارشنبه جهت ثبت نام انتخابات مجلس در فرمانداری فومن حضور پیدا کرده است.

IMG_20151223_150849

نماینده دوره گذشته مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در سالیان گذشته فرماندار فومن نیز بوده و با حضور وی احتمال دارد رقابتی سخت تر برای دیگر کاندیدا بوجود آید.طبق شنیده ها وی اعلام داشته که مشکی در صلاحت نداشته و موارد پیش آمده نیز برطرف گردیده است.

دکتر صادق رمضانی گل افزانی نیز کاندید انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت شد.

IMG_0866-800x600

سفیر سابق فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور تونس با حضور در ستاد انتخابات کشور نامزد انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت شد.

دکتر صادق رمضانی در سوابق خود ۱۰ سال رایزن فرهنگی ایران در برخی از کشورها را دارد و همچنین مدیر مسئول خبرگزاری ابنا نیز بوده است.

18_56405e2e1937a2

وی در دوره های گذشته شانس خود را برای انتخابات در این حوزه امتحان نمود اما موفق به کسب آرا برای نشستن بر کرسی مجلس نشد.

IMG_1486

البته دکتر عباس خلیل زاده که از اساتید دانشگاهی می باشد مثل سایر گزینه ها شناخته شده نمی باشد.

اما ایشان نیز شانس خود را در این رقابت سخت محک زده و با حضور در فرمانداری فومن ثبت نام نمود.

روز شلوغ و پرترافیک در فرمانداری فومن( ۳ دی ماه )گزینه های مطرح برای ثبت نام حضور یافتند.

IMG_1423

خلیل بهروزی فر از دیگر نامزدهایی بود که رسماً با حضور در فرمانداری فومن ثبت نام نموده و بار دیگر پا به این عرصه گذاشته تا شاید مثل دوره گذشته یک پای فینال انتخابات حوزه فومن و شفت باشد.

IMG_1424

وی در مصاحبه اخیر خود بیان کرده؛کسانی که برای مجلس صلاحیتشان احراز نمیشود به معنای این نیست که جای دیگر نمی توانند خدمت کنند، خاطرنشان کرد:استان گیلان،خصوصا شهرستان های فومن و شفت نسبت به استان های دیگر از حیث توسعه عقب افتاده است/زمین های زیادی برای توسعه فضای ورزشی در شهرستان های فومن وشفت وجود داردکه مغفول مانده است در حالی که فضا های ورزشی برای جوانان یک فضای مناسب و سالمی را فراهم میکنند.

IMG_1563

وی در دوره گذشته دوم شده و در سالهای اخیر فعالیت های چشم گیری را در این دو شهرستان برای جذب آرای خود داشته است و از حمایت های مردمی بالایی برخوردار می باشد.

IMG_1468

حجت الاسلام مهدی افتخاری نیز در صبح روز پنج شنبه پس از حضور در مزار شهدا در فرمانداری فومن حضور پیدا نموده و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

IMG_1418

شایعاتی مبنی بر اینکه وی هنوز مدرک تحصیلی خود را دریافت ننموده به گوش می خورد اما وی با حضور و ثبت نام خود به این مطالب و حاشیه ها پایان داد،لازم بذکر است که در موقع ثبت نام خانواده شهید حجت الاسلام افتخاری و یاران این شهید وی را همراهی نمودند.

IMG_1420

گفت و شنود های سیاسی مطرح شده بودکه دو یار قدیمی  (مهندس ميرزايي و حاج مهدي افتخاري) در روزي مشخص براي ثبت نام به فرمانداري فومن خواهند رفت که این حرف درست از آب در نیامد و میرزایی در روز چهارشنبه ۲ دی و افتخاری ۳ دی ماه در محل فرمانداری فومن حضور یافتند.

IMG_1505

وی در مصاحبه خود اینطور بیان داشته :بنده آمده ام تا بمانم/همه سرمایه من حمایت مردمی می باشد.

IMG_1415

مهندس جواد زبردست از دیگر گزینه هایی بود که در ۳ دی ماه نامزد انتخابات مجلس حوزه فومن و شفت شد.وی خیلی با روحیه و امیدوار می باشد تا در این عرصه موفق شود

IMG_1412

زبردست در مصاحبه ای کوتاه بیان داشته که با تفرقه افکنی قومیتی مخالف بوده و باید یکدل و متحد بود.از دیگر نکات جالب در موقع ثبت نام وی این بود که معلم کلاس اولش او را همراهی نمود.

IMG_1492

رسول جماعتی هم که نماینده ادوار گذشته مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بود روز پنج شنبه ۳ دی ماه با حضور در فرمانداری فومن ثبت نام نمود.

IMG_1494

وی در مصاحبه اخیر خود عنوان داشته ؛قبل از ثبت نام با رییس جمهور دیدار کردم/ مجلس نهم نتوانست حقوق ملت را محقق کند/به همه احزابی که دارای مجوز قانونی هستند احترام گذاشته وتحمل شنیدن همه نظرات آنان که در چهارچوب قانون باشد را دارم.

جماعتی که خیلی شیک پوش و با پرستیژ همیشگی اش ،در فرمانداری حضور پیدا نمود طبق شنیده ها مدارک وی بصورت مرتب و کپی رنگی شده در اختیار مسئولین مربوطه برای ثبت نام قرار گرفت.

 IMG_1496

این نامزد انتخابات مجلس چندی پیش در پی درج خبری تحلیلی از گزینه های مطرح انتخاباتی که توسط این سایت انجام شده بود ،طی تماس تلفنی تاکید به حذف نمودن عکس و مطلبش از سایت شده و عنوان داشت که در سایت های محلی نیاز به درج خبر و عکسم را نمی بینم،البته از یک فردی که معاون وزیر و نیز نماینده  مردم در مجلس بوده چنین اقدامی تعجب برانگیز بود…

IMG_1565

حال باید دید ردر روز باقی مانده آیا گزینه ای از جناح و طیف خاص برای کاندیداتوری به فرمانداری فومن جهت ثبتنام می رود یا خیر!!!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :