عیادت و دیدار جمعی از مسئولین شهرستان فومن با امام جمعه این شهرستان

به گزارش صبح فومن میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن و جمعی از مسئولین این شهرستان صبح امروز دوشنبه ۲۳ آذر با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین صفوی امام جمعه فومن ضمن عیادت و پیگیری وضعیت جسمانی وی ، با ایشان دیدار و گفت‌وگو نمودند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی امام جمعه فومن در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرماندار و دیگر مسئولین خواستار کمک به ساخت مصلی نماز جمعه فومن شد و خاطرنشان کرد: مصلای فومن متعلق به تمام مردم و مومنان است و همه باید در ساخت آن شریک باشند.

صفوی با تقدیر از خیران و شهروندان شهرستان فومن، تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار فومن تاکنون ۴کمکهای بسیاری برای احداث مصلی بزرگ این شهرستان اهدا کرده‌اند و روند اجرای پروژه مطلوب است.

میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای امام جمعه این شهرستان تصریح کرد: این موضوع که امام جمعه شهرستان حتی در شرایط بد جسمانی پیگیر امور مصلی نماز جمعه هستند نشان از تعهد ، پشتکار ، درایت و دلسوزی ایشان است.

وی با بیان اینکه احداث مصلی بزرگ فومن به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی و دینی این شهرستان گام موثری برای اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در فومن است، خاطرنشان کرد: فازهای بعدی مصلی فومن نیز با مشارکت خیران و پیگیریهای لازم توسط مسئولین احداث می‌شود.مسعود بهاری

 2 3  5 2 3 4 5 6 7 8 9

این خبر را به اشتراک بگذارید :