دوره آموزش مقدماتی سرگروه های حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه فومن به مدت ۲ روز در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه فومن شروع گردید .

فرمانده سپاه ناحیه فومن در مراسم شروع این دوره به موضع نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی گفت  و افزود : درانقلاب اسلامی رخنه هایی در عرصه های مختلف وجود دارد و این رخنه ها موجب آن گردیده است تا دشمن  فکر نفوذ از آن رخنه ها باشد وی درعرصه سیاسی فتنه ۸۸ کشور  را نمونه ای از نفوذ دانست که در آن کشور را محاصره و منتظر تکمیل پازل خود در داخل کشور بودند . وی افزود:اگر رخنه ایجاد شود تحمل ضربات آن بسیار سخت خواهد بود.فتنه ۸۸ با اینکه ۸ ماه بود ولی ضربات آن بیشتر از ۸ سال دفاع مقدس بود.
سرهنگ پاسدار علی توشه تحریم های متعدد اقتصادی ، گرا دادن نفوذی ها به دشمن و نشان دان رخنه به آنها  از جمله این ضربات بود که در فتنه ۸۸ رخ داد وی با کلام رهبری ادامه داد و افزود ؛ حضرت آقا تاکید دارند باید با تکیه بر قدرت داخل بتوانیم از سد مشکلات بگذریم؛ وی ادامه داد :  اگر انقلاب را نشناسیم و چشم انداز انقلاب را خوب نبینیم و کلام رهبری را فصل الخطاب ندانیم آن وقت دفاع از انقلاب و آرمان های آن ممکن نخواهد بود.
سرهنگ توشه بیان داشت : امروز سرنوشت انقلاب دست من و شماست .در دفاع مقدس بالغ بر ۲۶۰ هزار شهید برای این انقلاب جان خود رافدا کردند و امروز ما باید قدر آن خونها را بدانیم .
فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه  رویکرد الهی و غیر الهی را در تمام عرصه های امروز در جوامع  اشاره نمود و گفت : نظام جمهوری اسلامی ولیبرال دموکراسی منشعب شده از آن دو نوع رویکرد می باشد.وی ادامه داد : فرهنگ و قوانینی که در کشورهای لیبرال حاکم است خلاف رویکرد الهی و قوانین آن هست، وی  همجنس گرایی را نمونه ای دانست که اکنون در کشور های غربی به صورت قانون است و این مخالفت با نص صریح قرآن است.
سرهنگ توشه افزود : نظام لیبرالیسم غربی با نظام جمهوری اسلامی در یکجا قرار نمی گیرند.حق و باطل کنار هم نیستند. وی مذاکره ۱+۵ را به معنای کنار آمدن ما با لیبرالیسم ندانست وگفت: همه همت آنها شکست ماست. که ان شاء الله همانند ۳۵ سال گذشته شکست خواهند خورد .
فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت : از لحاظ سرمایه انسانی و طبیعی در جهان بی نظریم و تا شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی فاصله ای نداریم باید همت خود را بیشتر نماییم تا ان شاء الله پیروزی جبهه حق را ببینیم .  وی چهره باز تعریف شده از استکبار را به عنوان نکته پایانی یاد کرد و افزود: یک چهره آرایش شده از استکبار را به ملت معرفی می کنند و با استفاده از ابزار تحریم قصد دارند روحیه استکبارستیزی را از مردم ما بگیرند و ما باید در این عرصه هشدار باشیم .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن
6-3 6-2

این خبر را به اشتراک بگذارید :