رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس؛اینکه می بینیدسران کشورهاساعت هابارهبر انقلاب دیدار می کنندنشان از قدرت ایران اسلامی به برکت خون شهداست+عکس

IMG_20151127_221805

به گزارش اخنصاصی صبح فومن؛مراسم یادواره ۱۴شهید والامقام روستای شنبه بازار امروز جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولیعصر (عج) ابرگزار شد .

در این مراسم حاج نورالدین نعمتی از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز و آزاده سرافراز به بیان خاطراتی از شهدا،دوران جنگ و قدرت ایران اسلامی پرداختند.

سرهنگ پاسدار نورالدین نعمتی بیان داشت؛همه ما حول محور و در خط ولایت باید باشیم و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس همیشه گوش به فرمان امام(ره) بودند

عضو شورای اسلامی شهر فومن گفت؛ اگر امروز سران کشورها ساعت ها با رهبر انقلاب اسلامی  دیدار می کنند و یا در تمام رسانه نام ایران برده می شود این نشان قدرت ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهیدان است.

همچنین در این مراسم یادواره حجت الاسلام موسوی امام جمعه ماسال ایراد سخنرانی نمودند 

موسوی گفت؛پیام شهدا به منو شما دفاع از ولایت فقیه، مبارزه با استکبار و ایستادگی در مقابل زرو زور است.

امام جمعه ماسال بیان کرد؛بالندگی شکوه و عظمت و امنیت را شهدای عزیز به ما داده اند و امروز وظیفه ماست در برابر نفوذ دشمن و هشدار هایی که مقام معظم رهبری در این خصوص داده اند هوشیار باشیم و وظیفه ما بصیرت و ایستادگی و تکریم و تجلیل از شهیدان است.

در این مراسم اقشار مختلف مردم،بسیجیان،طلاب و روحانیون،خانواده شهدا ،ایثارگران وجانبازان،فرمانده انتظامی شهرستان ،رییس بنیاد شهید و امورایثارگران،حجت الاسلام حسن زاده و تعدادی از مسئولین حضور داشتند.

در پایان حاضرین با مداحی یاد شهدا را گرامی داشتند

این خبر را به اشتراک بگذارید :