فرج پوراز اعضای هیات امنای بقعه پیرجلودار فومن گفت؛برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب و محصولات فرهنگی و همچنین ترمیم و ایجاد فضای سبز از جمله اقداماتی است که در دست اجرا می باشد /عکس


فرج پور در گفتگو با صبح فومن بیان داشت؛در راستای بازسازی بقعه متبرکه(شیخ جنید)پیرجلودار شهرستان فومن تغییراتی را درنظر گرفته ایم که درآینده نه چندان دور مردم فهیم فومن شاهد آن خواهند بود.

وی گفت؛ازجمله تغییرات می توان به  ایجاد فضای سبز ،ایجاد آب حوزهای طبقاتی و جدول بندی در محوطه بیرون سمت خواهران و برادران اشاره داشت.
همچنین تخریب و احداث درب ورودی زیر زمین و دفتر هیات امنا ،مرکز محصولات فرهنگی و مذهبی  که برای اولین بار در فومن در حال اجرا می باشد.

عضو هیات امنای بقعه پیرجلودار فومن گفت؛در نظر داریم نمایشگاه دائمی کتاب و یادمان شهدای دفاع مقدس وابسته به بقعه متبرکه پیرجلودار و هیات لثارات الحسین(ع)فومن را به انجام دهیم.
از دیگر برنامه های ما ترمیم و احداث سرویس بهداشتی، و ضوخانه،احداث آبدارخانه وترمیم سقف بقعه متبرکه،نصب کاشی کاری گنبد این آستان
و برنامه ریزی هایی برای زمین قبرستان قدیمی بقعه متبرکه که در پشت این آستان (مرکز۱۳۳حال)اتخاذ شده است
ازمردم همشهریان عزیز و مسئولین خواستاریم جهت بازسازی این آستان مقدس این مجموعه راهمراهی و از عنایات خود بی بهره نگذارند.
ودراین کارخداپسند شریک شوند

عزیزان خیر ؛ در صورت امکان نحوه میزان مشارکت خود را در زمینه نیازهای عمرانی(ساخت وساز) و مساعدت مالی به بقعه متبرکه پیرجلودار فومن به شماره حساب:
۶۴۱۳۱۰۲۸۴۴۸۷۸۱بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز نموده ،یا به بقعه متبرکه مراجعه نمایند.

aaaa DSC05250 DSC05251 DSC05254 DSC05255 DSC05256 DSC05257 DSC05259 DSC05260

در پایان لازم می دانم از طرف هیات امنا بقعه متبرکه”شیخ جنید”پیرجلودار در خصوص مساعدت های مردم عزیزکه تا کنون انجام داده اند تشکر نمایم.

اجرکم عندالله

این خبر را به اشتراک بگذارید :