معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد: تحویل مسکن مهر فومن به صورت مرحله ای از مهر ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش صبح فومن؛معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کل مسکن مهر در سطح کشور ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در یکهزار و ۱۳۰ شهر در حال اجرا بوده است که برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی بر این است تا پایان شهریور ۹۵ همه مساکن مهر به تمام برسد.

DSC03437.JPG

مهندس اصغر مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز(۲۱مرداد) در بازدید از پروژه مسکن مهر فومن اظهار کرد: سهم استان گیلان از مسکن مهر ۷۶ هزار واحد است که تا کنون ۴۰ هزار واحد افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۱۰ هزار واحد افتتاح می‌شود، افزود: ۲۶ هزار واحد باقی‌مانده در مراحل مختلف تا پایان شهریور ۹۵ افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فاز دوم مسکن مهر نداریم، گفت: کل مسکن مهر در سطح کشور ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در یک هزار و ۱۳۰ شهر در حال اجرا بوده است که برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی بر این است تا پایان شهریور ۹۵ همه مساکن مهر به تمام برسد.

مهرآبادی با بیان اینکه تا کنون کار ساخت یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد به اتمام رسیده است، تصریح کرد: یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برای هفته دولت ۱۵۰ هزار واحد آماده افتتاح است، خاطرنشان کرد: امید است با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط پرونده مسکن مهر در شهریور ۹۵ بسته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تحویل مسکن مهر فومن به صورت مرحله ای از مهر ماه امسال آغاز می‌شود.شبستان

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :