پایگاه اطلاع رسانی صبح فومن طي پيامي روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت كوش شهرستان فومن تبریک عرض می نماید

صبح فومن؛ ۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

روز خبرنگار

اين روز در حقيقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و ……. جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.

پایگاه اطلاع رسانی صبح فومن روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش شهرستان فومن تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

این خبر را به اشتراک بگذارید :