مقام هفتم گیلان در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور/کسب رتبه سومی کشتی گیر فومنی

به گزارش صبح فومن؛نقی هدایتی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور گفت: این مسابقات در شهر خرم‌آباد لرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات مذکور ۵۶۰ کشتی‌گیر از ۳۲ استان کشور حضور داشتند، افزود: در این رقابت‌ها گیلان در اوزان مختلف موفق به کسب رتبه شد.

رئیس هیئت کشتی گیلان افزود: در رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور ۱۰ کشتی‌گیر گیلانی در بخش انفرادی رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به معرفی نفرات برتر رقابت‌های مذکور تصریح کرد: رضا قاسمی در وزن ۶۹ کیلوگرم از رشت مقام سوم و احد‌الله هدایت‌زاده در وزن ۶۳ کیلوگرم از تالش مقام نخست را کسب کردند.

هدایتی ادامه داد: پرویز چمنی در وزن ۹۷ کیلوگرم از رشت مقام پنجم و نادر یوسف‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم از فومن مقام سوم را به دست آوردند.

به گفته وی، خسرو پورعلیزاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از رشت مقام دوم، محسن جبارزاده از صومعه‌سرا مقام سوم و یوسف‌علی قربانی از رودسر مقام سوم را در رقابت‌های مذکور از آن خود کردند.

رئیس هیئت کشتی گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد پیشکسوتان کشور سیدعلی شادمنفعت از رشت رتبه نخست، کریم آقاوردی‌زاده از آستارا مقام نخست، رستم بینا از رودسر رتبه دوم و رحمت‌الله شریفی مقام نخست را در بندر انزلی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به رتبه‌های تیمی کشتی گیلان در رقابت‌های مذکور یادآور شد: گیلان در مقام تیمی گروه سنی C رتبه پنجم، گروه سنی G رتبه نخست و در مجموع مقام هفتم مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور را به دست آورده است.فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید :