سردار عبداله پور: عیادت از خانواده شهدا یک رزق الهی است/مشروح خبر،عکس

به گزارش صبح فومن؛سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه جمعی از مسئولین معاونت های سپاه قدس و فرماندهی سپاه ناحیه فومن با حضور در منزل شهیدان پیش بین ؛ از مادر و خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار نمودند .
سردار عبدالله پور عیادت از خانواده شهید را یک رزق الهی دانست و گفت : ما خدا را شاکریم که توفیق زیارت پدران ، مادران و خانواده شهیدان نصیب ما می گردد ؛ وی خطاب به مسئولین شهرستان گفت : سعی کنید از این رزق الهی بی بهره نمانید
فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه افزود : شهدای ما شهدای آخرالزمانی هستند و حتما رجعت کرده و به امام زمان خویش لبیک می گویند .
در ادامه برادر شهید پیش بین سجایای اخلاقی شهیدان اسماعیل و مرتضی را بیان نمود و با انتقاد از ادارات شهرستان گفت : سپاه ناحیه فومن  و بنیاد شهید شهرستان هستند که یادی از خانواده شهید می کنند ؛ اگر این ۲ نهاد پیش قدم نباشند کسی یادی از خانواده شهدا نمی کنند ! . وی تاکید نمود ؛ توجه و عیادت از خانواده شهدا  باید بیش از پیش مد نظر مسئولین قرار گیرد زیرا ما هر چه داریم از شهداست .
شهید اسماعیل پیش بین در بيست‌ وچهارم‌ ارديبهشت‌ ۱۳۶۲ در منطقه‌ عملياتي‌ فكه‌، به‌ همراه‌ دوست‌ ديرينه‌اش‌،شهيد ميرعيسي‌ محب‌احمدي‌ به‌ شهادت‌ رسيد و آسماني‌ شد. شهيد پيش‌ بين‌، شخصي‌ متدين‌، صميمي‌، صديق‌ و از نظر اخلاقي‌ بي‌نظير و بسيار عالي‌ بود. به‌ نماز توجه‌ خاصي‌ داشت‌ و به‌مناجات‌ و نيايش‌ علاقه‌مند بود. به‌ شهادت‌ عشق‌ مي‌ورزيد و در روزهاي‌ آخر زندگي‌، مشتاقانه‌منتظر شهادت‌ بود. برادر شهید اسماعیل پیش بین در این دیدار گفت : شهيد ميرعيسي‌ محب‌ احمدي‌ از دوستان‌ صميمي‌ او بود بود  اين‌ دو مدتها با هم‌ در ميادين‌ نبرد با هم بودند و بزرگ‌ترين‌ آرزوي‌شان‌ اين‌ بود كه‌ با هم‌ به‌ شهادت‌ برسند و اينطور هم‌ شد.
شهید مرتضی پیش دوم‌ آذر ۱۳۶۶ در منطقه‌ي‌ ماووت‌ عراق‌ بر اثر اصابت‌ تركش‌ خمپاره‌ به‌ سر، به‌ مقام‌ والاي‌ شهادت ‌دست‌ يافت‌ و به‌ گلگون‌ كفنان‌ تاريخ‌ پيوست‌. برادر این شهید  با بیان خاطره ای از این شهید گرانقدر گفت: «وي‌ در دوران‌ راهنمايي‌ مي‌خواست‌، تحصيل‌ را رها كند و به‌ جبهه‌ برود، ولي‌ بعلت‌ سن‌ و سال‌ كم‌ او، خانواده‌ مانع‌ از اين‌ كار مي‌شوند. يك‌ شب‌ برادر شهيدش‌ اسماعيل‌ را درخواب‌ مي‌بيند كه‌ به‌ او مي‌گويد: من‌ كه‌ وظيفه‌ام‌ را انجام‌ دادم‌ تو چرا در خوابي‌، بيدار شو، دشمن ‌دارد مي‌آيد».

sobhfouman.ir صصص ضضضض ففففف
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :