دانش‌آموزان شهرستان فومن با حضور در جشن پیروزی شکوهمند وعده صادق از دفاع مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  صبح فومن، مراسم جشن قدرشناسی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور دانش آموزان دبستان شهیده زهرا دقیقی در پی عملیات مقتدرانه سپاه در انجام “انتقام سخت” در بعضی مدارس دیگر شهرستان نیز برگزار شد.

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جشن قدرشناسی از دلاورمردان جمهوری اسلامی به شکرانه اقدام باشکوه نیروهای مسلح ایران در راستای تقویت بیش از پیش امنیت کشور همراه با شور و نشاط خاص دانش آموزان بر پا شد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور صادق مومنی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی در دبستان شهیده زهرا دقیقی برگزارشد، از سرهنگ پاسدار محسن جعفری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و مسئولین بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان تقدیر بعمل آمد./ روابط عمومی آموزش و پرورش فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :