_در ملاقات با فرماندار به مناسبت دهه بنیاد مسکن:گزارش عملکرد رئیس بنیاد مسکن شهرستان ارائه شد

رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان با فرماندار فومن ملاقات کردند.

به گزارش صبح  فومن، در روز یکشنبه ۲۶ فروردین، مرجانی در ملاقات با رییس و کارکنان بنیاد مسکن فومن، از فعالیت ها و خدمات این بنیاد به مردم ابراز رضایت کرد.

وی ضمن تبریک از ایام و بیان این که بنیاد مسکن یادگار حضرت امام (ره) برای خدمت به مردم است، گفت: به واسطه برنامه ها و خدمات بنیاد مسکن در این چهار دهه، تغییرات مثبت زیادی در بافت روستایی شهرستان ایجاد شده است.

مرجانی با مورد توجه قرار دادن اهمیت و تأثیرگذاری این بنیاد در رفع مشکلات توسعه در روستاها، تاکید کرد: خدمات ارائه شده به مردم و روستاییان باید استمرار یابد.

فرماندار فومن در این ملاقات، با اشاره به لزوم گشایش سرفصلی برای رانش ها در نقاط مختلف شهرستان، خواستار پیگیری و اهتمام بنیاد در کنار سایر متولیان‌ در این زمینه شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فومن با بیان این که در یک سال گذشته، تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن روستایی به ۵۶۴ نفر به مجموع مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده، از تهیه و تصویب بازنگری طرح هادی در ۱۶ روستا و اجرای طرح هادی شامل آسفالت معابر تعداد ۱۸ روستا به طول ۲۶ کیلومتر به مساحت ۹۲ هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان خبر داد.

وی ضمن اشاره به صدور اسناد مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به تعداد ۳۱۹ فقره سند، از پاسخگویی به ۹۲۰۰ مورد مراجعات و استعلامات خبر داد و گفت: اجرای ماده ۴ با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در سطح ۳۰ روستا در حال انجام است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :