رییس اتاق اصناف فومن:قبل از تشکیل پرونده تعزیری به مشکلات اصناف رسیدگی شود

اجلاس روسای اتحادیه ها به ریاست مهدی اسماعیل زاده رئیس اتاق اصناف شهرستان فومن و با حضور مقدم نیا رئیس اداره صمت،علیجان پور رئیس اداره تعزیرات حکومتی ،پورابراهیم پلیس امنیت اقتصادی و فتحی نژاد رئیس اماکن فومن در مکان اتاق اصناف برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه اسماعیل زاده رئیس اتاق اصناف ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه،مطالبی را پیرامون مشکلات واحد‌های صنفی عنوان نمودند و بیان داشتند که اصناف در تمامی صحنه ها حضور پررنگ داشته و خواهند داشت و خواسته اصناف از دستگاه ها این است که قبل از تشکیل پرونده تعزیری به مشکلات اصناف هم توجه ویژه داشته باشند.

 علیجان پور رئیس اداره تعزیرات حکومتی در مورد رعایت مقررات بهداشتی و همچنین رعایت درج قیمت توسط واحد‌های صنفی تاکید نمودند.

مقدم نیا رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت فومن بیان داشتند که اداره صمت نهایت همکاری را با صنوف مختلف داشته و تقاضای ما از متصدیان واحد‌های صنفی این است که به مقررات قانون نظام صنفی توجه بیشتری داشته باشند و از سوی اتحادیه ها به واحد‌های صنفی زیر مجموعه اطلاع رسانی لازم پیرامون درج قیمت،ارائه فاکتور فروش و صورتحساب و … صورت گیرد و همچنین واحد‌های صنفی که کالاهای خود را در انبار نگهداری می نمایند نسبت به اعلام موجودی کالا در سامانه جامع انبارها اقدامات لازم را انجام و همچنین برخی واحد‌های صنفی که سد معبر را رعایت نکرده تذکرات لازم از سوی اتحادیه ها به واحد‌های صنفی ذیربط داده شود.

آقای پورابراهیم پلیس امنیت اقتصادی فومن ضمن تقدیر و تشکر از اتاق اصناف بابت برگزاری این جلسه،عنوان نمودند که همکاری لازم با کلیه واحد‌های صنفی از زمان تصدی مسئولیت در شهرستان فومن را داشته و مطالبی در خصوص کالاهای مشمول قاچاق و همچنین سامانه جامع انبارها را بیان نمودند.

در ادامه فتحی نژاد رئیس پلیس اماکن در خصوص رعایت ضوابط انتظامی توسط واحد‌های صنفی مطالبی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه عنوان و تشریح نمودند.

روسای اتحادیه ها هم مشکلات واحد‌های صنفی زیر مجموعه خود را بیان داشتند و مقرر گردید آموزش های لازم از سوی اتحادیه ها به واحد‌های صنفی پیرامون موضوع های مختلف داده شود.

در پایان ضمن تشکر از سرکار خانم بابایی ریاست اسبق اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان فومن به پاس سالها تلاش و زحمت در این اتحادیه ،توسط رئیس اتاق اصناف هدیه به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید.

«روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان فومن»

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :