دکتر میثم عفتی بعنوان کارشناس برتر استان در همایش کارشناسان دادگستری استان گیلان انتخاب شد

به مناسبت سالروز تاسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و به همت مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان، همایش گرامیداشت مقام کارشناس با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، جمعی از شهرداران استان گیلان و ۴۰۰ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد.

محمد باقری هره دشت، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان ضمن تاکید بر نقش این مرکز در ارایه گزارشات متقن مورد نیاز مراجع قضائی و دستگاه‌های اجرایی، گزارشی از اقدامات مرکز در ارایه خدمت به مردم به ویژه در حوزه خدمات معاضدتی و ارایه خدمات رایگان کارشناسی در مساجد و مشارکت در امور فرهنگی ارایه داد.

سخنگوی شورای عالی کارشناسان قوه قضائیه کشور با اشاره به اینکه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان با در اختیار داشتن ۷۵۰ کارشناس مجرب در ۶۰ رشته کارشناسی آمادگی دارد همگام با خدمتگزاران نظام اسلامی در قوه مجریه، در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان نهاد متوالی حوزه کارشناسی نسبت به ارائه خدمات کارشناسی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی اقدام نماید.

در ادامه همایش، الهیان معاون قضایی رئیس کل دادگستری گیلان و کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، ضرورت توجه به امر خطیر کارشناسی در حوزه‌های قضائی و اجرایی را تبیین کردند.

 این همایش به صرف افطار در تالار پاسارگاد برگزار گردید در این همایش دکتر میثم عفتی بعنوان کارشناس برتر  استان در امور نقشه برداری ثبتی و اطلاعات مکانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت

این خبر را به اشتراک بگذارید :