بیست و یکمین دوره مراسم معنوی سی روز با قرآن کریم، همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در فومن برگزار می شود.

به گزارش صبح فومن :یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: بیستمین و یکمین دوره مراسم معنوی سی روز با قرآن کریم از روز سه شنبه ۲۲ اسفند در سالن شهدای خدمتگزار این شهرستان همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، با اشاره به اهمیت قران کریم گفت: در این ماه همه بندگان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و تلاوت قرآن کریم در این ماه بسیار توصیه شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری بیست و یکمین دوره محفل انس با قرآن کریم یکی از مهم‌ترین و شاخص ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان در فومن است که از ۲۲ اسفند آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم معنوی با تلاش انجمن قرآن و عترت (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، هر روز در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷  الی ۱۸ در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء برگزار خواهد شد.

یوسف نیک انجام خاطر نشان کرد: هر روز قرائت یک جزء قران کریم همراه با تفسیر قرآن کریم، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، سوگواره شبهای لیالی قدر و مداحی با عنوان در سوگ یار مولا، نمایشگاه عکس، برپایی نمایشگاه روز قدس، جشن بزرگ شکرانه ماه همراه با تجلیل از فعالان قرآنی، از برنامه‌های جنبی این دوره مراسم سی روز با قرآن کریم است.روابط عمومی

این خبر را به اشتراک بگذارید :