فرماندار فومن در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۲ خبر داد:
افتتاح ۵۱ پروژه عمرانی و ۱۴۴۹ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان

فرماندار شهرستان از افتتاح ۵۱ پروژه عمرانی و ۱۴۴۹ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن در روز دوشنبه ۹ بهمن، فرامرز مرجانی فرماندار فومن در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر را تجلی اتفاقی بزرگ عنوان کرد که هر ساله بزرگداشت آن با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار می شود.

وی با اشاره به خدمات و زحماتی که در راستای ارائه و اجرای برنامه های افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی انجام می شود، گفت: ضرورت دارد این برنامه ها در شأن مردم عزیز و نظام جمهوری اسلامی باشد.

فرماندار فومن با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی در شرایط شبیخون فرهنگی دشمن، خواستار دقت نظر متولیان ادارات و نهادهای فرهنگی شد و اظهار کرد: باید شور و شوق را میان جوانان جهت مشارکت حداکثری در برنامه های دهه فجر فراهم کرد.

مرجانی فرماندار شهرستان با تاکید بر ضرورت توجه به بحث محوری انتخابات که باید در تمام حوزه ها مورد توجه باشد، گفت: مشارکت گسترده در انتخابات به منزله حمایت و پشتیبانی مردم از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با دعوت از مردم جهت شرکت در برنامه های افتتاحیه و همچنین جشن ها و مراسم مذهبی مرتبط با دهه فجر، خواستار مشارکت حداکثری تمام اقشار در این برنامه ها شد.

وی در تبیین بخشی از خدمات بزرگ نظام به مردم، از تخصیص مبلغ ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن کاسپین و قطعه باقیمانده آزادراه رشت – تهران خبر داد که خدماتی برجسته برای مردم استان گیلان است.

از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری تعداد ۵۱ پروژه عمرانی و ۱۴۴۹ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است که اجرای آسفالت راه ها و معابر، پل سازی، تقویت شبکه برق، آب رسانی و ده ها خدمت ارزشمند دیگر را شامل می شود.

وی افزود: با اجرای طرح های اشتغالزایی در شهرستان، برای ۱۴۹۳ نفر به طور دائم و برای ۲۳۹ نفر به طور موقت شغل ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان با اشاره به پیروزی انقلاب و پایان استعمار در کشور، خواستار آگاهی از حقایق انقلاب و تبیین آن ها برای مردم شد.

وی با بیان این که طی چند دهه، بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد و بهترین و مخلص ترین انسان ها تقدیم نظام اسلامی شد، گفت: بنابراین امروز ما در برابر این امر مسئول هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و ضرورت کار میدانی، اظهار کرد: فضای رسانه ای باید همسو با نظام، در راستای تشریح خدمات ارائه شده به مردم گام بردارد.

وی ضمن بیان شماری از دستاوردهای ایران در حوزه های علمی و فناوری، خواستار دقت نظر متخصصان درخصوص قابلیت ها و پیشرفت هایی شد که طی چند دهه گذشته در زمان جمهوری اسلامی حاصل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فومن با بیان این که ما بدهکار شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم، گفت: باید برنامه های پررنگ تری در شرایط کنونی کشور برای بی اثر کردن توطئه های دشمن پیش بینی و اجرا کرد.

وی ضمن بیان این که باید به دنبال تبیین اثرگذاری انقلاب اسلامی برای نسل جدید و جوان باشیم، افزود: با اتفاق نظر و همکاری می توان تأثیرگذاری موفقیت های نظام اسلامی را در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان افزایش داد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :