فرمانده انتظامی فومن از رفع تصرف ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

به گزارش صبح فومن : سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی به دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق روستاهای شهرستان فومن و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه متصرف ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، افزود: منابع طبیعی میراث ارزشمند برای آیندگان است.

کد خبر ۶۰۱۱۴۸۷
کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :