پوشش اخبار نامزدهای انتخابات مجلس در شبکه فرکانسی شماره ۲۸ ویژه فومن و شفت

 به گزارش صبح فومن ؛اسماعیل جوادی گفت: شبکه‌های انتخاباتی صدا و سیمای گیلان از روز یکشنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۲ رسمی فعالیت خود را برای معرفی نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف استان آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های محلی انتخابات گیلان از طریق کانال‌های فرکانسی فرستنده‌های صدا و سیمای گیلان قابل دریافت است، افزود: ۸ ایستگاه فرستنده این مرکز، ۱۱ حوزه انتخابیه استان را برای دریافت شبکه‌های انتخابات پوشش می‌دهند و هر کدام از این شبکه‌ها با کد‌های مخصوص کانال یابی می‌شوند.

اسماعیل جوادی با تاکید بر قابلیت پوشش چند شبکه انتخاباتی از طریق برخی از این فرستنده ها، گفت: افرادی که از طریق فرستنده زیباکنار سیگنال‌های تلویزیونی را دریافت می‌کنند باید برای دیدن برنامه‌های حوزه‌های انتخابیه آستانه اشرفیه، بندر انزلی، رشت و خمام، رودسر و املش، صومعه سرا، تالش، رضوانشهر و ماسال، فومن و شفت، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود، کانال فرکانسی شماره ۲۸ را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی خود تماشا کنند.

وی با بیان اینکه اهالی حوزه انتخابیه رشت و خمام برای دیدن برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های این حوزه، کانال فرکانسی ۴۶ را جستجو کنند، افزود: مخاطبانی که از طریق فرستنده عطاکوه لاهیجان سیگنال‌های تلویزیونی را دریافت می‌کنند، باید کانال فرکانسی ۶۰ مربوط به حوزه انتخابیه رودسر و املش، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود را جستجو کنند.

سرپرست معاونت فنی صدا وسیمای مرکز گیلان گفت: برای اهالی شهرستان رودبار در شهر‌های لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و پیری ، به ترتیب کانال‌های فرکانسی ۴۲، ۴۶، ۳۲، ۴۵ و ۳۱ تعریف شده است.

اسماعیل جوادی افزود: شهروندان تالشی هم برای تماشای برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی شهرستان خود، کانال فرکانسی ۳۹ را جستجو کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :