با حضور مسئولین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان،بسته های حمایتی پویش «لبخند مادری» به سه قلوهای رشتی اهدا شد.

به گزارش صبح فومن به نقل از نیمرخ/ در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از طرح جوانی جمعیت ، صبح امروز پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ از سوی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در قالب پویش «لبخند مادری» ، بسته های حمایتی شامل اقلام مصرفی مورد نیاز و هدیه نقدی به خانواده جوان رشتی تقدیم شد.

«مجتبی امیریان» معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان درحاشیه این مراسم با تبریک به این خانواده رشتی جهت تولد سه قلوها گفت: این بسته های حمایتی شامل۴۰ قلم ملزومات کودک از بدو تولد تا ۶ ماهگی است که همراه با کارت هدیه به خانواده های گیلانی دارای فرزند سه قلو اهدا می شود .
وی افزود: در استان گیلان با توجه به اهمیت راهبردی شرایط نرخ باروری ، تاکنون ۲۰۰ بسته حمایتی طرح «لبخند مادری» بین خانواده های دارای ۳ فرزند و بیشتر (متولدین زیر ۶ ماه ۱۴۰۲) توزیع شده است.
امیریان در خصوص شیوه نامه حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ازطرح حمایتی فرزند آوری و جمعیت گفت: بنیاد در نظر دارد این بسته ها را به خانواده های مثبت پنج (دارای فرزند سوم و بیشترمتولدین ۱۴۰۲) بر اساس ضوابط و شرایط توزیع نماید.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت زمان، استفاده برخی اقلام بسته نوزادان با سن بیش از ۶ ماه مشمول این طرح نمی باشد و اولویت دریافت بسته با خانواده های محروم است .

امیریان بیان داشت: متقاضیان دارای فرزندان سه قلو زیر شش ماه می توانند با مراجعه به آدرس iranejavan.۱۵۴۲.ir ثبت نام و از خدمات حمایتی این ستاد استفاده نمایند.

گفتنی است در حال حاضر خانواده های دارای فرزند سه قلوی متولدین زیر ۶ ماه  ۱۴۰۲ از سوی ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان در شهرهای رستم آباد، رشت،لاهیجان و فومن شناسایی و حمایت شده اند.

این سه قلوی زیبای رشتی دو دختر و یک پسر با نامهای«جانان»، «دلوان» و«شاهان» هستند و از مادری ۲۷ ساله متولد شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :