فرمانده انتظامی شهرستان فومن: برخورد شدید با موتورسواران هنجار شکن و متخلف/ دستگیری اراذل و اوباش دستور کار ماست

به گزارش صبح فومن سرهنگ محمدرضا فیضی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته فراجا گفت: ماموران پلیس بدون هیچ چشم داشت و وقفه ای در طول شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم تلاش میکنند.

فرمانده انتظامی فومن با تاکید براینکه پلیس تعطیلی ندارد، افزود: برای اینکه مردم آرامش و امنیت داشته باشند چشم روی چشم نمی‌ گذاریم.

وی با یادآوری اینکه ۸ هزار ۲۲۰ تماس فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ابتدای سال داشته ایم، افزود: ۶۸ کیلو انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

فیضی با تصریح بر اینکه ۱۴۰ نفر اتباع بیگانه در شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند، متذکرشد: ۶۵ قبضه اسلحه غیرمجاز، ۳۴۴ فقره سرقت، ۲۴۲ نفر سارق در طی مدت اخیر از سال جدید کشف و دستگیر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۱۰ خودرو و ۱۶ موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالکان عودت داده شده است، خاطرنشان‌ کرد: ۲۵۴ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مزاحمت آفرین را توقیف کرده ایم.

این مسئول با بیان اینکه ۷۵۴ نفر معتاد و خرده فروش مواد را دستگیر کرده ایم، گفت: در خصوص کشف مواد مخدر عملیات های مختلفی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه ۳۰۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون حجاب توقیف شده اند، افزود: در مسائل فرهنگی و امنیت اخلاقی نیز تذکر و رفتارهای قانونی را در دستور کار خود داریم.

فیضی از دستگیری ۳۳۶ اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد و افزود: ۱۵۵ واحد صنفی متخلف و هنجار شکن اجتماعی نیز پلمپ شده است.

وی با تصریح براینکه برخی از افراد هنجار شکن تونل سبز را به تونل مرگ و موتورسیکلت را به ارابه مرگ تبدیل کرده اند، گفت: با موتورسواران هنجار شکن و مردم آزار و متخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :