l

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رژه یگان های نظامی، انتظامی و امدادی در شهر فومن انجام شد.

به گزارش صبح  فومن در روز جمعه ۳۱ شهریور همزمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، رژه یگان های نظامی، انتظامی و امدادی انجام شد.

این مراسم با حضور موسی فکور فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان، مسئولین نظامی و انتظامی و روسای ادارات همراه بود.

این رژه خودرویی و موتوری با حضور یگان‌های نظامی، انتظامی و امدادی همراه بود و طی آن، مسئولین با حضور در این مراسم، یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

موسی فکور فرماندار شهرستان فومن در حاشیه مراسم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، مقام شامخ شهدا را گرامی داشت و افزود: این هفته فرصتی برای تجلیل از رشادت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام در برابر دشمن متجاوز است.

وی با بیان اینکه بیش از چهار دهه پیش، دشمن بعثی با همراهی استکبار جهانی به خاک میهن اسلامی تجاوز کرد، افزود: غیرت و فداکاری رزمندگان اسلام در برابر دشمنان، حافظ آب و خاک کشور بود و امروز تجلیل از این ازخودگذشتگی ها در قالب گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس وظیفه ای عمومی است.

فرماندار شهرستان فومن با مورد توجه قرار دادن استمرار دشمنی‌ها با میهن اسلامی افزود: امروز نیز در برابر دشمنانی قرار داریم که اقتصاد، فرهنگ و نظام سیاسی ما را نشانه گرفته اند. بنابراین بر تمام ما واجب است تا با پیروی از راه رزمندگان دفاع مقدس، با اتحاد همدلی، در برابر عداوت ها، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :