اولین پل تخریبی سیلاب فومن، در سیدآباد افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، پل ارتباطی سیدآباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن، در هفتمین روز از هفته دولت در روز چهارشنبه ۸ شهریور، پل روستای سید آباد افتتاح شد.

این پروژه به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با پیگیری استانداری گیلان و فرمانداری شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

فکور فرماندار شهرستان در آیین افتتاح این پل، با اشاره به افزایش میزان اعتبارات در دولت انقلابی و مقایسه خدمات ارائه شده به مردم در قیاس با دولت های گذشته، از پیگیری و حمایت استاندار درخصوص افزایش اعتبارات شهرستان قدردانی کرد.

وی با بیان این که استاندار محترم تاکید داشتند پل های در حال احداث در شهرستان باید ظرف یک سال به بهره برداری برسند، خبر داد: طبق برنامه ریزی ها پل خسرو آباد ظرف ماه های آینده و پل قلعه رودخان تا دهه فجر آماده خواهند شد.

فرماندار شهرستان گفت: با تلاش های صورت پذیرفته، در صدد هستیم چهار پل تخریبی سال ۹۷ تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی همچنین با تشکر از دستور استاندار جهت اجرای ماده ۴ و با اعلام این که واگذاری اراضی به مردم در حال انجام است، خواستار پیگیری و رفع تداخل حوزه تحت پوشش اداره محیط زیست جهت استمرار اجرای طرح ماده ۴ شد.

این برنامه افتتاحیه با حضور اسدالله عباسی استاندار، کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، موسی فکور فرماندار شهرستان، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ستادی و مدیران شهرستان فومن همراه بود.

این پل در نتیجه سیلاب سال ۹۷ تخریب شد و عملیات احداث آن در هفته دولت سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :