جلسه هماهنگی طرح سپاس به ریاست فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

 

 

به گزارش صبح فومن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن، در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، جلسه هماهنگی طرح سپاس به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

این جلسه به‌ بررسی و سیاستگذاری درخصوص دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان اختصاص داشت.

فکور در این جلسه بیان کرد: رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، از اهداف این جلسه است.

وی با اشاره به این که دیدار با خانواده های معظم شهدا اهمیت زیادی دارد، ضمن تاکید بر لزوم استمرار این دیدارها، خواستار اهتمام مدیران ادارات در حضور در این برنامه ها شد.

فرماندار شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا به ویژه والدین سالخورده شهدا را اقدامی روحیه بخش و ارزشمند عنوان کرد و افزود: شایسته است مدیران درخصوص سرکشی از والدین شهدای عزیز، احساس مسئولیت مضاعف داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان با ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح سپاس در شهرستان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳۵۰ دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر انجام شد.

وی سهم اداره متبوع خود از این دیدارها را ۸۱۰ مورد عنوان کرد و اظهار کرد که مابقی توسط ادارات شهرستان انجام شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری طرح لاله های روشن، یادواره شهدای دانش آموز انقلاب، شهید فرهنگی انقلاب و سایر برنامه خبر داد و افزود: بیش از ۳۰ دیدار از سوی اداره آموزش و پرورش با خانواده معظم شهدای شهرستان انجام شد.

فرماندار شهرستان، هزینه ۷ میلیارد تومانی پروژه انجام شده در خجکه آلیان برای والده گرانقدر شهید به دستور رئیس بنیاد مسکن کشور را اقدامی بزرگ و شایسته توجه دانست که به زودی افتتاح خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :