فومن معروف به شهر پروژه های نیمه کاره

به گزارش صبح فومن همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛اینجا پل قلعه رودخان است! یکی دیگر از آثار باستانی فومن که چندین سال گذشته بر اثر سیلاب خراب شده بود و مدت هاست با وعده مسوولان به همان حال رها شده است!

باتوجه به اینکه این پل در منطقه گردشگری قلعه رودخان واقع شده است و اهالی این منطقه برای عبور و مرور با مشکلات زیادی دست و‌پنجه نرم می کنند هنوز خبری از تعیین و تکلیف این پروژه نیست!

اینکه چرا پیمانکاران به وعده های خود پایبند نیستند و مردم محلی همچنان چشم انتظار تکمیل این پل هستند ؛ از دستگاه قضا درخواست می شود در این خصوص ورود کرده و وضعیت این پل را مشخص نماید!

 البته از نمایندگان ادوار گرفته تا مدیران اجرایی وقت نیز باید پرسش شود چرا برای حل و فصل مشکلات مردم شتاب نکرده و فومن به شهر پروژه های نیمه کاره تبدیل شده است؟
لازم بذکر است که این خبر مطالبه خیلی از شهروندان و اهالی منطقه فوق الذکر می باشد و انتظار می رود مسئولین امر نسبت به این مهم پیگیری صورت دهند.

جا دارد متذکر شویم بنا به سخنان ریاست جمهوری ، دستگاههای اجرایی حق اجرای پروژه های جدید را نداشته و باید تمامی پروژه های نیمه کاره را پیگیری و تکمیل نمایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :