آکادمی شیرتری فومن قهرمان مسابقات والیبال نوجوانان گیلان شد

قاسم شیرتری مسئول کمیته استعدادیابی هیات والیبال استان گیلان با اعلام این خبر به خبرنگار خط اول ورزشی گفت: این مسابقات با حضور دوازده تیم از سراسر استان در چهار گروه سه تیمی همزمان در دو سالن در شهرستان فومن برگزار شد.

وی که ریاست هیات والیبال فومن را نیز برعهده دارد، افزود: در پایان این مسابقات که شش روز به طول انجامید، آکادمی شیرتری (یک) فومن قهرمان شد و تیم کوروش لاهیجان عنوان دوم را بدست آورد و تیم های آکادمی شیرتری (دو) فومن و منتخب رضوانشهر مشترکا سوم شدند.

شیرتری ادامه داد: سال آینده مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود که یا تیم قهرمان این دوره از رقابتها یا از بین ۳۵ بازیکن منتخب این رقابتها تیمی آماده وعازم مسابقات قهرمانی کشور خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه مسئولان ورزشی و سیاسی و اجرایی شهرستان فومن حمایت های خوبی از این مسابقات داشتند که ما را بر آن داشت رقابت های جوانان را نیز در این شهرستان برگزار کنیم و هم اکنون مسابقات والیبال قهرمانی جوانان استان گیلان نیز با حضور دوازده تیم در فومن در حال برگزاری است.

گفتنی است ترکیب تیم آکادمی شیرتری (یک) فومن که قهرمان مسابقات نوجوانان استان شده است را مانی خسروی، ایلیا اشکان پور،

سینا حسین پور، ابوالفضل احمدی، هانی رضازاده، ابوالفضل پورهاشم، کامیار عسلی، محمدحسین رجبی، ابوالفضل سادات احمدی، سامین حسنی، سامان حسنی، رامتین ابراهیمی، امیرحسین معصوم پور، محمد تروال و محمد آریان یوسفی بعنوان بازیکن و علی قلی زاده بعنوان سرمربی و سینا سمیع به عنوان کمک مربی و جواد شعبان پور بعنوان سرپرست تشکیل می دادند

این خبر را به اشتراک بگذارید :