_در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان فومن انجام شد:

 

*هماهنگی و برنامه ریزی برای بازار در تعطیلات نوروز*

به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت ساماندهی و نظارت بر بازار پایان سال و ایام نوروز، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن، در روز پنجشنبه مورخ ۱۸ اسفند، جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار، کارگروه آرد و نان و کمیته اقدام مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

فکور فرماندار شهرستان با بیان این که در حوزه اقتصاد در تلاش هستیم تنظیم بازار را به درستی انجام دهیم، نظارت و بازرسی از بازار را مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به این که در زمینه توزیع کالاهای اساسی نیازمند جدیت در نظارت هستیم، مشکل کیفیت نان در شهرستان را مطرح کرد.

فرماندار شهرستان فومن، حضور بازرسین در بازار و میان صنوف می تواند موجب اطمینان دهی به مردم شود.

وی با اشاره به این که مردم با مشاهده نظارت مستمر احساس اطمینان خواهند کرد، تاکید کرد: ضرورت دارد نظارت های بهداشتی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان به جد انجام شود.

فرماندار شهرستان با مطرح کردن این که انتظارات و توقعات ما از اتاق اصناف برآورده نشده است، خواستار همکاری و ایفای نقش فعال تری از سوی این مجموعه در امور شهرستان شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با بیان این که طرح فجر تا فطر اداره صمت آغاز شده، افزود: برای فعالیت اکیپ های بازرسی برای تمام روزهای تعطیلات نوروزی تا پایان فروردین ماه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت تهیه و توزیع گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد گفت: برای شهرستان در اسفندماه ۱۳ تن گوشت قرمز منجمد اختصاص داده شد و جهت ۸ تن نامه نگاری انجام شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان فومن در همین راستا افزود: در رابطه با سهمیه ۷ تن مرغ منجمد شهرستان تا پایان سال نیز تا کنون برای ۵ تن نامه نگاری شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان درخصوص تهیه شکر به نرخ مصوب اظهار کرد: ۲۴ تن سهمیه شکر شهرستان جذب شده است و به قیمت ۲۱۵۰۰ تومان به مصرف کننده فروخته خواهد شد.

نماینده اداره تعاون روستایی اظهار کرد: میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :