مراسم معارفه معاون جدید عمرانی فرمانداری فومن برگزار شد

به گزارش صبح فومن پیش از ظهر پنجشنبه ۵ آبانماه ، جلسه شورای اداری شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن برگزار شد. 

در این جلسه که با محوریت آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، از زحمات علیزاده معاون سابق این فرمانداری قدردانی و اصغرزاده معاون جدید برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری معارفه شد.

فکور در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت حادثه حرم شاهراغ شیراز، اظهار کرد: دشمن علیه مردم و اتحاد ملی ما برنامه ریزی کرده که به لطف خدا تا کنون همواره شکست خورده است.

وی با اشاره به این که باید نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب روشنگری و اطلاع رسانی درستی کنیم، هدایتگری و پرهیز از مقابله را اولویت مسئولان عنوان کرد.

فکور با بیان این که باید از رخدادهای معاصر درس بگیریم، بر ضرورت اتحاد و همدلی میان مردم تاکید کرد.

وی در ارتباط با هماهنگی بین دستگاهی در محیط اداری شهرستان، ضمن متذکر شدن درخصوص لزوم تسریع در اتصال به شبکه دولت، خواستار اهتمام ادارات در این زمینه شد.

فرماندار شهرستان، در ادامه سخنان خود با اشاره به معارفه معاون جدید برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فومن، تکریم و معارفه را امری بدیهی در نظام اداری عنوان کرد و با قدردانی از دوره تصدی علیزاده معاون سابق این فرمانداری، برای اصغرزاده معاون جدید این فرمانداری آرزوی موفقیت کرد و با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، خواستار اهتمام وی در انجام وظایف محوله و ارتقای جایگاه معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان فومن شد.

وی با تشریح سابقه اداری معاون جدید این فرمانداری، ضمن اشاره به توانایی ها و قابلیت های اداری اصغرزاده، اظهار کرد: توقع دارم همه مدیران بر این باور باشند که به منظور خدمت به مردم وارد عرصه مدیریت شده ایم و باری از دوش مردم برداریم و در راستای توسعه شهرستان اقدام کنیم. جبران عقب ماندگی ها نیازمند تسریع در اجرای راهکارها است و باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

فرماندار فومن با تاکید بر لزوم پرهیز از بداخلاقی در قبال مردم، متذکر شد: تمام مدیران شهرستان موظف به پاسخگویی به مردم و تلاش برای تسهیل در امور ایشان و ایجاد تفاوت در شیوه خدمات رسانی به شهروندان شد.

فکور در پایان با مورد توجه قرار دادن بحث ماده ۴ و لزوم رسیدگی به مساله منابع طبیعی در شهرستان، خواستار اهتمام معاون جدید فرمانداری در زمینه تسریع در اجرای این ماده و کاهش مشکلات مردم شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :