امام جمعه فومن رتبه هفتم گیلان در حوزه کشاورزی کشور را مورد انتقاد قرار داد و خواستار بازاندیشی و اصلاح سیاست ها دانست.

 نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: در آیین افتتاح پروژه آبرسانی روستای کیش رودبار تاکید داشت؛

مدیران در به ثمر نشستن سیاست های دولت در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند

فرماندار فومن:با اهتمام متولیان شهرستانی، خدمات ارزنده ای به مردم در حوزه راه و آسفالت ارائه شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان :اهتمام مدیران در رفع کاستی ها از طریق کار مستمر و برنامه ریزی با تعامل با کارآفرینان صورت گیرد.

به گزارش صبح فومن ؛در دومین روز از برنامه های هفته دولت در فومن در روستای کیش دره، بهره برداری پروژه تجمیعی روکش آسفالت و بهسازی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به طول ۱۳،۵ کیلومتر در ۱۰ روستا شامل سرابستان، کردمحله، سیاهکش، تیمورکوه، کیش دره  فومن – ماسوله، فومن – رشت، شیرذیل – شولم و همچنین توسط اداره بنیاد مسکن در قالب ۴ پروژه به طول ۶ کیلومتر در روستاهای گران، کلده بالا و پایین و مودگان انجام شد که مجموع اعتبار این پروژه ها ۱۵ میلیارد تومان می باشد.

فرماندار فومن: در این برنامه با اشاره به لزوم متناسب کردن شاخص های برخورداری با واقعیت شهرستان، خواستار توجه به کاستی های شهرستان و افزایش اعتبارات جهت بهبود خدمت رسانی به مردم شد و افزود: با اهتمام متولیان شهرستانی، خدمات ارزنده ای به مردم در حوزه راه و آسفالت ارائه شده است.

همچنین در سومین برنامه،‌ مسئولان با حضور در روستای کمامردخ، با حضور مومنی، معاون صندوق کارآفرینی امید استان، شرکت پرورش زالوی طلبی را افتتاح کردند.

رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت فضا دادن به جوانان کارآفرین، خواستار توجه به الزامات توسعه به ویژه فعالیت تولیدی شد.

وی با بیان این که باید مشکلات را میدانی بررسی کنیم خواستار اهتمام مدیران در رفع کاستی ها از طریق کار مستمر و برنامه ریزی با تعامل با کارآفرینان شد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن در آیین افتتاح این پروژه اشتغالزا، با انتقاد از جایگاه هفدهم گیلان در کشاورزی در کشور، این رتبه نازل را جای تعجب و نیازمند بازاندیشی و اصلاح سیاست ها دانست.

وی با قدردانی از دست اندرکاران جوان و تولیدکننده در این پروژه، خواستار حمایت دولت از سرمایه انسانی مستعد و تحصیلکرده شد.

در ادامه برنامه های این روز، پروژه احداث شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در روستای کردآباد به طول ۴۳۹۲ متر و با اعتبار ۳،۴ میلیارد تومان با همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان افتتاح شد.

در پایان، مسئولین با حضور در روستای کیش رودبار ، پروژه آبرسانی در این روستا را افتتاح کردند که به موجب آن، ۱۳۷ خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

این پروژه متشکل از ۱۱ کیلومتر لوله گذاری شبکه، ۳،۵ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و یک مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و حفر یک حلقه چاه دهانه گشاد (در سیدسرا)، با اعتباری بالغ بر ۱،۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این پروژه آب رسانی، با اشاره به این که اصلاح چرخه توزیع در کشور به توزیع عادلانه اعتبارات و منابع کمک خواهد کرد، خواستار همکاری و تعامل مدیران در به ثمر نشستن سیاست های دولت در راستای خدمت رسانی به مردم شد.

نماینده مردم شهرستان با بیان این که دولت امروز با دیپلماسی فعال خود در صدد افزایش ظرفیت های کشور و بهبود شرایط اقتصادی است، افتتاح پروژه های خدماتی به شهروندان و روستاییان را حاکی از اهتمام دولت در ارتقای وضعیت زندگی مردم دانست که به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است/محمدجواد اکبری

این خبر را به اشتراک بگذارید :