فومن- امام جمعه فومن گفت: پرتاب ماهواره کاملا ایرانی خیام یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است و این پیشرفت آمریکا و غربی ها را عصبانی کرده است

غربی ها می خواهند فعالیت های علمی و فناورانه را در انحصار خود داشته باشند.

اختصاصی/ به گزارش صبح فومن، حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه های این هفته نماز جمعه به لزوم و تاثیر تقوا اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند بارها به نقش تاثیرگزار تقوا اشاره داشته است و برای رسیدن به معنای واقعی این مهم به راه و راهنمایی نیاز داریم.

حجت الاسلام نقدی به موکب آیت الله بهجت(ره) در مسیر نجف به کربلا اشاره کرد و افزود: بعد از دوسال وقفه به دلیل کرونا امسال نیز این موکب در این مسیر قرار دارد که نیازمند کمک و همراهی مردم و مسوولان است.

وی با بیان اینکه، پیرو مصوبه شورای فرهنگ عمومیو با همت اداره تبلیغات مجمع عالی قرآن کریم در فومن شکل گرفته است اضافه کرد: انتظار می رود همه دست به دست هم داده و به این مجمع کمک شود تا به روزهای اوج خود در گذشته بازگردد.

نقدی با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد، یادآور شد: باید به مساجد توجه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که مسجد پایگاه انقلاب بوده و باید تقویت و بروزرسانی شود زیرا مسجد محلی برای کسب معنویت و اخلاق و عبادت است و از مسائل حاشیه ای در این مکان می بایست پرهیز شود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران مساجد رونق بی سابقه گرفته است تصریح کرد: لازم است متولیان امور فرهنگی و مساجد به این امور توجه بیشتر داشته باشند.

وی در ارتباط با روند مذاکرات میان ایران و آمریکا متذکر شد: غربی‌ها باید بدانند که دوره باج‌خواهی و امتیاز دادن یک‌طرفه ایران تمام شده و دولت و ملت ایران زیر بار ذلت و خواسته‌های آن‌ها نخواهند رفت.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه ماهواره کاملا ایرانی خیام که پرتاب آن با همکاری روسیه یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است گفت: آمریکا و غربی‌ها نمی توانند پیشرفت ملت ایران را ببینند، آنها از پیشرفت ملت بزرگ ایران عصبانی می‌شوند و می‌خواهند فعالیت های علمی و فناورانه را در انحصار خود داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :