قول نماینده شهرستان در خصوص دریافت اعتبار ۲میلیارد ریالی به سرانجام نرسید

۲سال است در انتظاریم اما مسوولین هیچ کاری نکرده اند

رضا اصغرزاده با بیان اینکه طی دو سال اخیر با کمک پیشکسوتان ورزشی توانستیم برنامه های قابل توجهی در سطح استان و شهرستان به اجرا بگذاریم، گفت: در مسابقات و برنامه های استانی ،هیأت باستانی فومن خوش درخشیده و به مقام هایی خوبی نیز دست یافته است.

رییس هیأت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان فومن بیان داشت: با پیگیری صورت گرفته و با کمک مسئولین وقت سالن جدیدالاحداث زورخانه پوریای ولی فومن که یکی از سالن های دارای ردیف بودجه ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ افتتاح شد.

وی از همت و تلاش مسئولین وقت در تحقق احداث این بنای مهم و ارزشمند جهت استفاده ورزشکاران باستانی کار شهرستان تشکر نمود و‌اظهار داشت: در زمان ریاست دکتر نوبخت در سازمان برنامه وبودجه، نماینده مردم فومن و شفت برای تجهیز و تکمیل سالن جدیدالاحداث ،قول دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال بودجه برای این هیات در دستور کار قرار داده بود.

اصغرزاده با ابراز گله مندی بیان داشت؛متاسفانه حدود دو سال از این قول و وعده داده شده گذشته اما همچنان سالن جدیدالاحداث بدون کوچکترین امکانات تحویل مجموعه هیأت باستانی گردیده است.

رییس هیأت باستانی فومن بیان داشت؛ در این راستا مکاتباتی هم صورت گرفته که بی نتیجه مانده و همچنان این سالن فاقد امکانات بوده و فقط توانسته ایم با کمک چندین خیر سیستم صوت زورخانه را تهیه نماییم.

رییس هیأت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان گفت ؛همانطور که مطلع هستید قیمت اجناس و کالاها در سالهای اخیر خیلی نوسان داشته و رقم بودجه ای که در بالا به آن اشاره شد در زمان حال شاید نصف تجهیزات سالن را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد داده بودیم که تجهیزات مورد نیاز این سالن را با همان بودجه ای که وعده داده شده اداره کل ورزش و جوانان تهیه و به این سالن تحویل نمایند، افزود: تا کنون این اقدام صورت نگرفته و از نماینده شهرستان در این راستا گله مند هستیم ، چرا که فقط وعده ها در حد شعار بوده است.

لازم بذکر است هیأت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان فومن در طی دو سال اخیر به ریاست رضا اصغرزاده در اکثریت مناسبت های رسمی همچون (هفته دفاع مقدس،هفته تربیت بدنی،هفته بسیج،هفته فرهنگ پهلوانی ،نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان،یادواره شهید سلیمانی،جشن میلاد حضرت علی(ع)، حضرت قائم (عج) ، توزیع بسته های معیشتی بین محرومین و… برنامه اجرا نموده و یکی از هیأت های ورزشی فعال در سطح شهرستان و استان می باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :