به گزارش صبح فومن، نشست خبری سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با حضور حاج خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم طاهری صادق با بیان اینکه قلم بدستان و فعالین عرصه خبری جایگاه و مسوولیت اجتماعی خطیری را یدک می کشند، گفت؛ خبرنگاران با اطلاعات و دانشی که از اجتماع کسب می کنند تاثیر گذار و قابل اتکا هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت گفت: خبرنگاران می توانند با انتقال اخبار درست و بیان دغدغه های شهروندان به سلامت اجتماعی و روانی موجود در جامعه کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فرهنگ و اقتصاد نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده است، اظهار داشت؛ خبرنگاران می توانند با هدف گذاری درست به رفع نگرانی مردم در خصوص مشکلات معیشتی نقش آفرینی کنند.

طاهری از برگزاری سلسله نشست های خبری و گفتگو با خبرنگاران طی ماه های اتی توسط فرمانداری شهرستان شفت خبرداد و خاطر نشان کرد؛ نماینده عالی دولت در این شهرستان تلاش می کند تعامل خردمندانه و‌درست با اهالی رسانه را در دستور کار قرار دهد.

وی برقراری انسجام و هماهنگی بین بخش های مختلف مدیریتی را زمینه ساز توسعه در بازده زمانی بلند مدت دانست و گفت؛ تلاش می شود با وحدت رویه در شهرستان شفت اتفاقات مثبتی رغم بخورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت افزود؛ تلاش می شود حقوق تضیع شده شهروندان شفتی با همدلی و تلاش مضاعف احیا گردد.

وی از راه اندازی مجمع نخبگان در شهرستان شفت خبر داد و افزود؛ فرمانداری این شهرستان امادگی دارد تا با تشکیل اساسنامه در موضوعات مختلف سازمان های مردم نهاد شکل داده و از ظرفیت نخبگان استفاده نماید.

طاهری با اشاره به اینکه هیچ دولتی به تنهایی توانایی مقابله با مشکلات را ندارد، خاطرنشان کرد؛ از ظرفیت های موجود در بخش خصوصی و گروهای مردم نهاد استفاده خواهد شد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فعالین عرصه رسانه درخواست می شود حقایق را به مردم اطلاع رسانی نمایند، گفت؛ بیان خدماتی که جمهوری اسلامی به ثمر نشانده است موجب نا امیدی دشمن خواهد شد.

بهروزی فر با تاکید براینکه برنامه ریزی های دقیقی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان شفتی در دستور کار قرار گرفته است، افزود؛ پروژه راه سازی ملاسرا به شفت ، پل بداب و‌چوبر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان ، ۱۰میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان فنی حرفه ای شفت مصوب شده است، اظهار داشت؛ این پروژه نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت؛ با پیگیری مجدانه مدیران ارشد شهرستان شفت شاهد تحولی چشم گیر در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه استاندار گیلان طی ماه های گذشته چندین بار بازدید میدانی از شهرستان شفت داشته تا مشکلات رصد و‌پیگیری لازم در دستور کار قرار بگیرد، افزود؛ غبار محرومیت باید از چهره شهرستان شفت رفع شود.

بهروزی فر از مصوب شدن ۱۰۰میلیارد اعتبار مازاد در کمیسیون تلفیق بودجه برای شهرستان شفت خبر داد و گفت: تلاش می شود منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه های عقب مانده تامین شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :