افتتاح شرکت فرناز پاکان گیلان در شهرک صنعتی فومن با اشتغال زایی بیش از ۶۰۰نفر

به گزارش خبرنگار صبح فومن ؛دکتر فرشاد قاسم لو مدیر عامل شرکت فرناز پاکان گیلان از آغاز به فعالیت این شرکت در شهرک صنعتی کوچیچال فومن خبر داد و اظهار کرد: استارت راه اندازی این شرکت تولیدی از سال۱۳۹۸ با صرف سرمایه شخصی و استفاده از تکنولوژی روز آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت فرناز پاکان گیلان با بیان اینکه هدف ما تحویل جنس با کیفیت و خوب به مردم است، افزود: این شرکت برای نخستین بار در گیلان توانایی تولید انواع مواد شوینده اعم از شامپوها و صابون ها، پودر ها، رنگ بر ها، سفید کننده ها و پودر لباس شویی، شیشه پاک کن را دارد.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح این شرکت برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی و به صورت سه شیفت کاری صورت گرفته است افزود: با راه اندازی این شرکت برای بیش از ۶۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

فرشاد قاسم لو با بیان اینکه در آینده ای نزدیک در شهرک صنعتی سپید رود نیز فعالیت خواهیم کرد، اظهار داشت: متاسفانه برای راه اندازی این شرکت بالغ بر ۲ سال است در پیچ و خم ها و بروکراسی ادارات گیر کرده و هیچگونه همکاری با سرمایه گذار انجام نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه، این شرکت از ظرفیت بیشتری برای تولید محصولات برخوردار است اما محیط زیست به ما فقط مجوز تولید ۲ محصول را داده است گفت: محیط زیست به دلیل اینکه گرید شهرک صنعتی ۳ است اجازه فعالیت بیشتر را به ما نداده و ما را با داشتن ظرفیت و تهیه دستگاه های به روز دچار مشکل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های پنج محصول دیگر راکد مانده است که اگر همکاری صورت نگیرد این شرکت به شهرک صنعتی سپید رود رشت منتقل خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به دفاعیه ای که در این خصوص ادله علمی آورده و بار ها عنوان کرده ایم که محصولات ما هیچ پساب و مواد دور ریختنی نداشته و ضرری به محیط زیست نمی رساند باز برای رفع موانع تولیدات ما چاره ای اندیشیده نشده است.

قاسم لو با بیان اینکه، مسوولین امر هیچگونه کمکی در خصوص رفع مشکلات ما نکرده اند اذعان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این شرکت هزینه کرده و یک ریال از تسهیلات دولتی به ما کمک نشده است.

قاسم لو با اشاره به اینکه، در صورت عدم توجه به مشکلات این شرکت را از گیلان خارج می کنم و در استانی دیگر سرمایه گذاری خواهم کرد اضافه کرد: از سوی شهرک های صنعتی هم هیچگونه کمکی به ما انجام نمی دهند در صورتیکه موافقت اصولی را نیز دریافت کرده ام.

این خبر را به اشتراک بگذارید :