فرمانده سپاه فومن در جمع اصحاب رسانه مطرح کرد:انتشار اخبار زرد و دروغ مصداق بارز بی انصافی و بی اخلاقی رسانه ای است که باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد

به گزارش اختصاصی صبح فومن سرهنگ محسن جعفری در مراسم تحلیل از خبرنگاران شهرستان فومن با تاکید بر اینکه فعالیت ها و تلاش های بی وقفه خبرنگاران در طول سال از هیچکس پوشیده نیست، گفت: یاد خاطره همه شهدا به ویژه شهید صارمی که تحت عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است نشان از جایگاه وسیع و‌ بزرگ این شغل است.


فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه باید تلاش شود در کار خبری به دنبال منافع سیاسی نباشیم و با عدم جانب داری بتوانیم در راستای تولید محتوا درست گام برداریم، اظهار داشت: در راستای هدف و‌ ارمان اصلی که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است نباید با کسی تعارف داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت جناح های سیاسی مختلف در کشور خاطرنشان کرد: تکثر احزاب سیاسی و‌نگرش های سیاسی نباید سبب مانع و‌اختلاف در بدنه نظام شود.

جعفری با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مشکلات مردم را بتوانند به خوبی انعکاس دهند، افزود: تولید محتوا در فضای مجازی و فعالیت رسانه ای به الویت اصلی کاری ام در شهرستان فومن تبدیل خواهد شد.


فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه رسانه های وابسته با دروغ پردازی کارکرد نظام را زیر سوال میبرند ، خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار درست داخلی و جلوگیری از جو سازی و حربه های رسانه ای می توان در جنگ نرم پیروز شد.

جعفری با تاکید بر اینکه اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر بر هیچکس پوشیده نیست ، تصریح کرد:باید تولید محتوا بر حسب سلایق و نیاز های مخاطب شکل بگیرد تا رسانه های بیگانه فرصت جولان پیدا نکنند.

وی تاثیر گذاری بر مخاطب ، صراحت و شفاف سازی و هدف گذاری مشخص در عرصه رسانه‌ را از عوامل موثر در رقابت گفتمانی حاضر دانست و اظهار داشت: برخی از رسانه ها با بی انصافی و انتشار اخبار زرد اخلاق رسانه ای را زیر پا می گذراند .

فرمانده سپاه فومن در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا که بحران جدی در جهان و ایران ایجاد کرده بود: اذعان کرد: خبرنگاران با فعالیت رسانه ای خود نشان دادند که از چه جایگاه مهمی برخوردارند.

جعفری با اشاره به حضور خود در شهرستان فومن گفت: خود را یک شهروند فومنی می دانم و آمادگی همکاری با همه جریان ها و‌فعالین شهرستان در راستای توسعه و کمک به مردم را دارم و امیدوارم در این جایگاه بتوانم اقدامات مثبتی را از خود بجا بگذارم./ندایکتاپرست

این خبر را به اشتراک بگذارید :