رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد های مردمی آیت الله رئیسی در گیلان:

حضور و مشارکت حداکثری سبب تقویت نظام می شود

به گزارش صبح فومن سید هامون مهدی زاده شب گذشته در جمع طرفداران آیت الله رئیسی در شهرستان فومن با بیان اینکه، جوان گرایی باید راهبرد اصلی حاکمیت باشد، اظهار کرد: جوان‌گرایی محدود به یک قشر و موضوع خاص نیست و بدنه حاکمیت باید با حضور جوانان باشد.

وی شعار‌ ‌ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی «با جوان‌ها کارها دشوار نیست» عنوان کرد و اذعان داشت: ‌هر جا که جوان ‌ها به میدان می‌آیند‌ کارها آسان می‌شود به شرطی که کار جوانان را دولت‌ها آسان کنند.

سید هامون مهدی زاده با بیان اینکه همه شما می توانید با تحقیق متوجه شوید که آیا این مجلس سبب پسرفت شده یا پیشرفت، گفت: همگان در مجلس شاهد عملکرد نمایندگان انقلابی هستید این مجلس اگر شرایط فعلی نبود حتی رییس جمهور را نیز مورد سوال قرار می داد.

وی با بیان اینکه، اگر همه ما دست به دست هم دهیم ضمن اینکه مجلسی انقلابی داریم با مشارکت حداکثری می توانیم دولتی قوی و انقلابی و پاسخگو داشته باشیم، افزود: در دولت فعلی اگر نقدی صورت می گرفت افرادی با شماره های ناشناس فرد را تهدید می کردند در صورتیکه این عمل را سالیان متمادی متصل به ما می دانستند.

مهدی زاده با بیان اینکه یک چالشی که همه ما با آن روبرو هستیم این است که مردم بعد از هر انتخاباتی مسوولین را به حال خود واگذار می کنند، تصریح کرد: تیم ما در دفتر سردار آقازاده نماینده رشت ۳۹ کارگروه برای حل مشکلات مردم تشکیل داده تا هر چه سریعتر مشکلات و موانع سر راه مردم را برطرف کند.

وی با بیان اینکه، در دولت آینده به کارآمدی و جوان‌گرایی با هدف تسریع در رفع مشکلات و فراهم شدن زمینه‌های دستیابی به توسعه همه جانبه، توجه می‌شود، ابراز داشت: کشور ایران ظرفیت‌های زیادی دارد که بهره‌گیری از آن باعث ایجاد تحول در بخش‌های مختلف خواهد شد

مهدی زاده در پایان خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام و حضور تیم قوی در کابینه دولت شده و دولت منتخب خود را موظف به رعایت و اجرای عدالت اجتماعی می کند که این امر نیز فقط در دولت آیت الله رئیسی میسر می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :