طی حکمی یک فومنی مدیر شعبه بیمه ملت در شمال کشور شد

طی حکمی یک فومنی مدیر شعبه بیمه ملت در شمال کشور شد

به گزارش صبح فومن طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر دلفراز مدیرعامل شرکت بیمه ملت آقای حسین دقیقی خداشهری بعنوان مدیر شعبه بیمه ملت در شمال کشور منصوب گردید . ایشان پیش از این به عنوان معاون مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تعاون در ستاد مرکزی این شرکت فعالیت داشتند .
شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۸۲/۰۸/۱۲ با شماره ۲۱۱۲۳۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۵۲۶۹۵۱ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۰۴ با مجوز شماره ۲۳۸۶۳ بیمــه مرکزی جمهوری اسلامی ایـران، تـأسیس شـد.
سرمایه اولیه شرکت در زمان تاسیس، ۲۰۰ میلیارد ریال بود و در حال حاضر، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۵ و صورت‌جلسه هیأت‌مدیره مورخ ۹۵/۰۶/۱۹ و تأییدیه شماره ۹۵/۶۰۲/۴۶۰۰۷ مورخ ۹۵/۰۹/۲۱ بیمه مرکزی، به مبلغ ۲۸۵۰ میلیارد ریال رسیده است.
بیمه‌ ملت با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد تا با به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گام‌های مؤثری بردارد.
این شرکت توانسته در طول دوران فعالیت خود با انعقاد قراردادهای بزرگ در صنایع مختلف، نقش مهمی در پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا در کشور داشته باشد. خوشبختانه بیمه‌ملت در سال جاری برای نهمین سال متوالی، موفق به کسب بالاترین رتبه توانگری در بین شرکت‌های بیمه داخلی بر اساس گزارش رسمی بیمه مرکزی شد که این مهم، گویای توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری‌مداری، شفافیت و ارائه هرچه بهتر خدمات به آحاد جامعه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :