محمدپوراسماعیلی از مداحان برجسته گیلانی بیان داشت؛هیئات مذهبی باید جایگاه تبلور عقلانیت باشند .

محمد پوراسماعیلی از مداحان فومنی و برجسته استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح فومن عنوان داشت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت مصوبات و پروتکلهای ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام و فصل الخطاب بودن فرمایشات ایشان , مداحان و هیئات مذهبی می بایست در این شرایط حساس هم الگو و نماد عقلانیت باشند و هم با نوآوری و ابتکار زمینه های مناسبی برای برگزاری مراسم های عزاداری فراهم نمایند . 

ایشان با ذکر این نکته که سلامت مردم برای ما و همه متولیان برگزاری مراسم ها واجب و مهم است تاکید کرد : ان شاءالله ستاد ملی مبارزه با کرونا هم هر چه زودتر شرایط و پروتکلهای ویژه محرم را اعلام تا هیئات و مساجد و بانیان عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام فرصت مناسب و کافی برای اندیشیدن تمهیدات لازم را داشته باشند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : مردم عزیز و همه دلواپسان سلامتی جامعه مطمئن باشند هیأتی ها و محبان اهلبیت (ع)  همان طور که در حساس ترین روزهای شیوع اولیه کرونا با همه وجود برای سلامتی مردم از جان مایه گذاشتند نخواهند گذاشت هیأت امام حسین علیه السلام که پناه همه عالم است موجب زیان و اذیت مردم گردد . تمام تلاش خطبا . مداحان و بانیان مجالس بر این است که بنا به فرمایش حضرت آقا تصمیمات ستاد ملی کرونا را مرجع عمل خود قرار دهند و همین جا اعلام میکنیم که هر هیاتی و هر مداحی ندایی و حرکتی غیر از این تصمیمات انجام دادند مطمئنا جریان انحرافی و بوده و مطرود اندیشه عقلانی شیعه می باشد .

این خبر را به اشتراک بگذارید :