امام جمعه ماسال بیان داشت؛استاندار گیلان در همایش توهین به ساحت حضرت معصومه و مراجع تقلید شرکت می‌کند اما برای همایش نهم دی بیانیه هم نمی‌دهد

امام جمعه ماسال با اشاره ضمنی به حضور استاندار گیلان در یک همایش اهانت‌آمیز گفت: یک مقام مسئول استان از رشت به فومن می‌رود و در همایشی که به ساحت علما توهین می‌شود شرکت می‌کند اما دو سال پیاپی حاضر نمی‌شود برای حماسه ۹دی بیانیه‌ صادر کند.

به گزارش ماسال نیوز؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه‌های نماز جمعه ماسال ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: برای پرستاران همین افتخار که این روز به نام حضرت زینب (س) ثبت شده مایه فخر است.

وی در ادامه با اشاره به مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه ماسال افزود: چقدر خوب است که مسئولان وقتی مسئولیت می‌گیرند به تعبیر امیرالمؤمنین (ع) آن مسئولیت را به عنوان طعمه نبینیم. این بار مسئولیت امانت است و طعمه نیست. با این سخن امیرالمؤمنین (ع) آن‌هایی که به دنبال حقوق نجومی بودند و زندگی اشرافی دارند نمی‌توانند امانت‌دار خوبی باشند و امانت را باید به اهلش داد.

امام جمعه ماسال با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی‌ماه گفت: رهبر انقلاب فرمودند قم شهر انقلاب؛ مرکز انقلاب و مادر انقلاب است. مردم قم همواره در خط مقدم انقلاب قرار داشته‌اند لذا همواره کانون توجه حمله دشمنان انقلاب بوده است و الان هم انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای انقلاب قم کم‌رنگ شود و از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: رهبر انقلاب فرمودند قیام مردم قم بین دو نظام معرفتی لیبرال غرب و نظام توحیدی صف‌بندی ایجاد کرد. آمریکایی‌ها در همان زمان پیروزی انقلاب می‌گفتند نظام جمهوری اسلامی تا ۶ ماه بعد سقوط می‌کند اما اکنون انقلاب ما به ۴۰ سالگی رسیده است. امسال هم گفته بودند که جشن کریسمس را در پایتخت ایران می‌گیریم اما دشمن بداند که تا زمانی که این مردم دور شمع ولایت خود می‌چرخند و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستند و در مسیر اسلام حرکت می‌کنند برای سقوط نظام کور می‌خوانند.

وی با بیان اینکه دشمن در مقابل نظام اسلامی ضعیف است اظهار کرد: آمریکا و ایادی‌اش بداند که هر چقدر شما دسیسه کنید که این ملت دست از ارزش‌های خود بردارد مطمئن باشید مردم تا آخرین قطره خون دست انقلاب خود بر نمی‌دارند.

خطیب جمعه ماسال با تأکید بر فرمایشات رهبر انقلاب درباره قم افزود: با تمام این تعابیر رهبر معظم انقلاب در اینجا لازم است گلایه‌ای داشته باشم از همایش یک‌روزه‌ای که در یکی از شهرهای گیلان برگزار شد. همایشی که در ۱۳ دی‌ماه و ۶ روز مانده به سالروز حماسه ۱۹ دی و چند روز پس از سالروز حماسه هشتم و نهم دی‌ماه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: این همایش در شهر خون و قیام که حدود ۴۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و در زادگاه آیت‌الله بهجت (ره) فومنی و در سالن منتسب به ارشاد اسلامی که وظیفه آن ارشاد مردم است برگزار شد. ارشاد اسلامی متولی فرهنگ مردم و دین مردم است اما در سالن منتسب به همین اداره یک عده شاعر طنزپرداز می‌آیند جسارت و اهانت به شهر قم می‌کنند. اهانت به قم اهانت به مراجع تقلید است.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: این‌ها به ساحت حضرت معصومه (س) جسارت کردند و هر چه سریع‌تر برگزارکنندگان این همایش باید از مردم عذرخواهی کنند و از این کار خود متنبه شوند.

امام جمعه ماسال افزود: من برای آن مسئول متأسفم که از استان بلند می‌شود و می‌آید در این همایش یک‌روزه شرکت می‌کند. یعنی در جایی که جسارت به حضرت معصومه (س)؛ جسارت به علما و مردم قم می‌شود شرکت می‌کند اما همین مسئول عزیز دو سال پی در پی در همایش نهم دی نه تنها شرکت نمی‌کند بلکه حتی بیانیه‌ای هم صادر نمی‌کند. مگر رهبر انقلاب نفرمود فتنه خط قرمز ماست و همه کسانی که در زیر چتر نظام مسئولیت دارند باید مواضع خود را نسبت به فتنه و فتنه گران مشخص کنند؟ سکوت در مقابل فتنه گران همراهی و تقویت فتنه گران است. (شعار مرگ بر فتنه‌گر حضار)

این خبر را به اشتراک بگذارید :