فرماندار شهرستان ماسال میهمان ستارگان سینمای ایران بود.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی ما به روستای پاشکم شاندرمن ماسال صبح امروز مهندس عامر فرماندار این شهر میهمان سروش صحت کارگردان و بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران بود.
در این دیدار که با دعوت عوامل سازنده فیلم سینمایی پیچ تند به کارگردانی سروش صحت همراه بود ، فرماندار محترم ماسال به همراه معاون و بخشدار و چندتن از مسئولان ماسال حضور پیدا کردند و از نزدیک شاهد ضبط چند سکانس از این فیلم سینمایی بودند.
از نکات جالب توجه این دیدار صحبتهای سروش صحت کارگردان این مجموعه بود که عنوان داشت :
روزی که برای انتخاب لوکیشن های فیلم به منطقه ماسال آمدیم قرار بر ماندن نداشتیم و میخواستیم در منطقه ای دیگر فیلم را بسازیم اما برخورد گرم و حرفه ای جناب فرماندار ذهنمان را درگیر این منطقه کرد.
در جاهایی از تولید نیاز به برق فشار قوی داشتیم که اول کار توسط برخی مسئولین مربوطه با مخالفت روبرو شدیم که وقتی به فرمانداری رفتیم در کمتر از ۴۸ ساعت مشکل برق ما حل شد و در واقع اگر حمایتهای ایشان نبود عوامل سازنده میلی به ماندن در ماسال نداشتند.
همچنین در این دیدار جواد عزتی ستاره این روزهای سینمای ایران در بین میهمانان حاضر شد و ضمن خیرمقدم به فرماندار و میمانان بیان داشت :
این رو از ته قلبم میگم و واقعا خوشحالم که در شمال کشور رفیق خوب و با افکاری باز مثل جناب عامر بدست آورده ام. همه جوره از ما حمایت کرده اند چه در بحث اسکان و چه در بحث پذیرایی ، بارها سروش عزیز (سروش صحت) از ایشان تعریف میکردند ولی وقتی از نزدیک چندبار با ایشان ملاقات داشتم فهمیدم با یک مسئول با صداقت روبرو هستم.
مهندس عامر در کنار عوامل سازنده فیلم عنوان کرد حضور شما در منطقه باعث خیر و برکت شهرما خواهد بود و من مطمئنم پس از تولید و پخش این فیلم سینمایی و شناختی که مردم ایران از منطقه زیبا و توریستی ماسال و شاندرمن پیدا میکنند باعث ایجاد جذب حداکثری گردشگران و توریست های کشوری خواهد شد
در پایان این دیدار مهندس عامر (با خنده) عنوان داشت من باورم نمیشه جواد عزتی همان با اتی سریال قهوه تلخ باشد.
لازم به ذکر است در این فیلم سینمایی بازیگران دیگری همچون علی مصفا و پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی ایفای نقش خواند کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :