سیدتقی موسویان فعال سیاسی :متولیان اختلافات را کنار گذاشته و از همه جریانهای صاحب نظر سیاسی استفاده کنند.

به گزارش صبح فومن سید تقی موسویان شهردار اسبق بندرانزلی و کاندیدای دوره پیشین مجلس در حوزه فومن و شفت در اظهاراتی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور که منجر به نگرانی و ناراحتی عموم مردم شده بیان داشت: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با هماهنگی دولت،قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی به طور قاطعانه با اخلالگران اقتصادی برخورد کنند.
وی گفت: بهتر است در این شرایط متوالیان امر اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و با برنامه ریزی ، از همه جریانهای سیاسی که در اقتصاد صاحب نظر هستند استفاده نمایند.
این فعال سیاسی در خصوص ارز، سکه و نیز ناهماهنگی در دولت چنین بیان داشت: از همه مهمتر در مورد ارز و سکه در تیم اقتصادی دولت یک نفر به نمایندگی حرف و یا اظهار نظر کند و به جای اینکه هر یک در گوشه ای اظهار نظر میکنند ، مردم با شنیدن حرفهای ضد و نقیض افراد در دولت دچار یاس و نا امیدی می شوند.
معاون اسبق فرماندار بندرانزلی گفت؛ در این میان بعضی هم در گذشته و حال جایگاهی در دولت داشته و انها را مردم نیز میشناسند جالب است که این افراد نیز دلسوز شده و حتی برای خریدن یک اب معدنی به سوپر مارکت نمی روند، ولی برای دولت ومردم تعیین و تکلیف و دلسوزی میکنند.
این فعال سیاسی در واکنش به سفرهای دولتی ها بیان کرد؛ به نظرم باید دولتمردان از سفرهای غیرضروری ،خود داری کنند و بیشتر به وظایف ذاتی خود بپردازند.
موسویان گفت؛ مدیران ارشد استانها ستادهای نظارتی در استانها و شهرستانها را تشکیل دهند و با حضور در بین مردم ،جلوی یاس و نا امیدی را بگیرند.
سید تقی موسویان که معروف به سید جهادگر شفتی است بیان کرد: قانون لازم جهت برخورد با اخلالگران اقتصادی وجود دارد و همین شرایط در زمان دولت اقای هاشمی رفسنجانی بوجود امده بود اما با برخورد سریع دستگاه امنیتی و قضایی با اخلالگران اقتصادی ،نظم به بازار برگشت.
موسویان خطاب به نمایندگان خانه ملت گفت؛ جا دارد نمایندگان محترم از ظرفیتهای تیم اقتصادی از همه جریانهای سیاسی بیشتر استفاده نموه و اگر هم چند روز به صورت شبانه روزی در مجلس بمانند فکر نکنم چیزی از اقایان کم شود.
این فعال سیاسی گفت؛ جا دارد دولت از ظرفیت های همه نهادها استفاده نماید، با هوشیاری مردم این برنامه دشمن نیز نقش بر اب خواهد شد ، انشاا…
موسویان در اخر از تلاش ها و زحمات غیرتمنداته تیم ملی فوتبال ایران که در مصاف با تیم های مطرح دنیا به نتایج خوبی دست یافته و با سربلندی از جام جهانی خداحافظی نمود تشکر و قدردانی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :