حجت الاسلام افتخاری؛ حل مشکل پل ورودی و فراهم کردن زیرساخت های مناسب در حوزه های مختلف شهرستان فومن نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان است

نماینده فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی بااشاره به فرصت اندک خدمت، خواستار تلاش مسئولان برای حل مشکلات موجود شد و گفت: مسئولان نباید با عملکرد خود موجبات ناامیدی مردم را فراهم کنند.

به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری پیش ازظهر پنج شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان فومن گفت: مسئولیت امانتی در دست مسئولان است و آنها نباید با عملکرد خود سبب ناامیدی مردم شوند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط موجود در جامعه وظیفه مسئولان را بیش از گذشته دانست و گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» به دور از انصاف است که بازاریان فومن مالیات پرداخت کرده و مسئولان اقلام مورد نیاز خود را از سایر شهرستان ها تهیه کنند.

وی در ادامه با تأکید برضرورت توجه مسئولان به این موضوع به منظور رونق بازار شهرستان، گفت: مسئولان از فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را کرده و در راستای حل مشکلات و کاهش دغدغه های مردم شهرستان فومن گام بردارند.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های حسین اسماعیل پور فرماندار سابق شهرستان فومن، یادآور شد: انتظار می رود فرماندار جدید نیز با برنامه ریزی درست و بهره گیری از پتانسیل های موجود در شهرستان و همچنین همکاری و تعامل سایر دستگاه ها مسیر توسعه و رشد در شهرستان فومن را ادامه دهد.

وی به برخی مشکلات شهرستان فومن نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه استاندار گیلان در زمینه توسعه، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی در استان، باید به شهرستان فومن نیز در این حوزه توجه ویژه ای شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از انتظارات به حق مردم فومن رفع مشکلات این شهرستان است، تصریح کرد: حل مشکل پل ورودی و فراهم کردن زیرساخت های مناسب در حوزه های مختلف شهرستان فومن نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان است.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :