رئیس ارشاد اسلامی فومن در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی هنری شهرستان گفت:دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

به گزارش صبح فومن، جلسه  هماهنگی کمیته فرهنگی و هنری شهرستان  فومن  روز چهارشنبه چهارم  بهمن ماه در  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور  اعضاء  ذیربط  تشکیل  شد .

یوسف نیک انجام در این جلسه با بیان اهمیت دهه مباک فجر و تقارن آن با دهه فاطمیه  اظهار داشت : دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.

این مسوول در ادامه افزود : دهه فجر امسال مقارن هست با دهه اول فاطمیه که ضمن حفظ حرمت این ایام برنامه های دهه فجر برگزار و باید از این فرصت جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده نمود .

وی دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای معرفی و تبیین دستاورد ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین و تشریح شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در خصوص اهمیت  این جلسه اشاره نمود وگفت : بمنظور  تبیین  دستاوردهای  انقلاب  اسلامی و فراهم سازی هرچه بیشتر نهادها و بهره گیری از توان بالقوه جهت  باشکوهتر نمودن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این جلسه تشکیل شده است .

نیک انجام  در ادامه  افزود : دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک کنند.

این مسوول تصریح کرد : برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نو آوری باشد تا باعث جلب مخاطبان و به ویژه جوانان شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  فومن ؛ پایان خواستار همدلی و همکاری تمامی ادارات و ارگانهای فرهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های این ایام شد. و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر فجر آفرینان ، افتتاح آموزشگاه  موسیقی دستان ، افتتاح دفتر نشریه محلی اعجاز قلم و نشریه الکترونیکی بهجت نیوز که به تازگی مجوز  از وزارت ارشاد یافت نموده اند .برگزاری  اولین همایش  شعر استانی  با حضور   شاعر بزرگ کشوری استاد حمید رضا برقعی ، تجلیل از مادران شهدای هنرمند ، جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوان   تحت  عنوان عمو روحانی با همکاری سازمان تبلیغات  اسلامی و اموزش و پرورش  شهرستان ،  برگزاری جشنواره موسیقی فجر  توسط  نوجوانان  با همکاری  کانون  پرورش  فکری  از جمله برنامه های  فرهنگی هنری  پیش  بینی  شده   در دهه فجر  عنوان نمود.روابط عمومی ارشاد اسلامی فومن           

این خبر را به اشتراک بگذارید :