- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

رئیس ارشاد اسلامی فومن در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی هنری شهرستان گفت:دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

رئیس ارشاد اسلامی فومن در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی هنری شهرستان گفت:دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

به گزارش صبح فومن، جلسه  هماهنگی کمیته فرهنگی و هنری شهرستان  فومن  روز چهارشنبه چهارم  بهمن ماه در  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور  اعضاء  ذیربط  تشکیل  شد .

یوسف نیک انجام در این جلسه با بیان اهمیت دهه مباک فجر و تقارن آن با دهه فاطمیه  اظهار داشت : دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.

این مسوول در ادامه افزود : دهه فجر امسال مقارن هست با دهه اول فاطمیه که ضمن حفظ حرمت این ایام برنامه های دهه فجر برگزار و باید از این فرصت جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده نمود .

وی دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای معرفی و تبیین دستاورد ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین و تشریح شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در خصوص اهمیت  این جلسه اشاره نمود وگفت : بمنظور  تبیین  دستاوردهای  انقلاب  اسلامی و فراهم سازی هرچه بیشتر نهادها و بهره گیری از توان بالقوه جهت  باشکوهتر نمودن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این جلسه تشکیل شده است .

نیک انجام  در ادامه  افزود : دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک کنند.

این مسوول تصریح کرد : برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نو آوری باشد تا باعث جلب مخاطبان و به ویژه جوانان شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  فومن ؛ پایان خواستار همدلی و همکاری تمامی ادارات و ارگانهای فرهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های این ایام شد. و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر فجر آفرینان ، افتتاح آموزشگاه  موسیقی دستان ، افتتاح دفتر نشریه محلی اعجاز قلم و نشریه الکترونیکی بهجت نیوز که به تازگی مجوز  از وزارت ارشاد یافت نموده اند .برگزاری  اولین همایش  شعر استانی  با حضور   شاعر بزرگ کشوری استاد حمید رضا برقعی ، تجلیل از مادران شهدای هنرمند ، جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوان   تحت  عنوان عمو روحانی با همکاری سازمان تبلیغات  اسلامی و اموزش و پرورش  شهرستان ،  برگزاری جشنواره موسیقی فجر  توسط  نوجوانان  با همکاری  کانون  پرورش  فکری  از جمله برنامه های  فرهنگی هنری  پیش  بینی  شده   در دهه فجر  عنوان نمود.روابط عمومی ارشاد اسلامی فومن