فرماندار فومن؛تقاطع غيرهمسطح فومن نیازمند یک مدیریت مطلوب و سریع در جهت تعیین تکلیف شدن پروژه و تکمیل آن است.


تعيين تكليف سريع پروژه مسكن مهر
پاسخگوی افکارعمومی جامعه به ویژه مردم شهرستان هستیم
توقف طولانی مدت این پروژه ها نه به نفع نظام و نه مردم است.

مراسم توديع و معارفه روسای دستگاه های راهداری و راه وشهرسازی شهرستان فومن در حالی برگزار شدکه مسئولان شهرستان خواستارتعیین تکلیف هرچه سریعترپروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرو مسکن مهر شدند.

به گزارش صبح فومن به نقل از خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات راهداری و راه و شهرسازی شهرستان فومن با محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی گیلان و میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان فومن در دفتر فرمانداری این شهر برگزار شد

فرماندار فومن در این جلسه با اشاره به کارنامه درخشان وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه های عمرانی به ویژه در شهرستان ،اظهار کرد: در همین راستا عملکرد اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه تابعه آن در شهرستان فومن نیز مطلوب بوده است.

ما باید پاسخگوی افکار عمومی شویم

میرشمس مومنی زاده به پروژه های نیمه کاره مسکن مهر و تقاطع غیر همسطح ورودی شهر فومن اشاره کرد و افزود:به رغم تلاش ها و اقدامات خوب انجام شده در دو سال گذشته ولی هنوز این پروژه ها بعد از سال ها ناتمام مانده است.

وی ادامه داد:انتظار می رود با توجه به بازخورد نامطلوب طولانی شدن مدت ساخت این پروژه در اذهان عمومی شهرستان، اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل این پروژه ها تصمیمی مناسب اتخاذ کند.

فرماندار فومن با بیان اینکه ما به عنوان مسئول، پاسخگوی افکارعمومی جامعه به ویژه مردم شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: توقف طولانی مدت این پروژه ها نه به نفع نظام و نه مردم است.

به گفته این مسئول با توجه به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر فومن به عنوان یک پروژه ملی است و جلسات متعددی با حضور مسئولان وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرستان برگزار شده است نیازمند یک مدیریت مطلوب و سریع در جهت تعیین تکلیف شدن پروژه و تکمیل آن است.

image

در پایان جلسه باتوجه به انتزاع راه و شهرسازی از راهداری ،نیما شفقی رئیس سابق راه و شهرسازی فومن به عنوان مدیریت جدید راهداری شهرستان و امید یزدان داد به عنوان رئیس جدید راه و شهرسازی فومن معرفی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :