صبح فومن؛۱۳ آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است.


پايگاه اطلاع رساني صبح فومن ضمن دعوت از عموم مردم ايران اسلامي و نيز مردم شهيد پرور شهرستان فومن برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان بیان كرده است: ۱۳ آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است.

image

با ادامۀ رفتار زشت، اهانت آمیز و زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجه با سایر کشورهای مستقل، آزادیخواه، عدالت طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، مردم شهید پرور و استکبارستیز شهرستان فومن همراه با دیگر مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
۱۳ آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

۱۳ آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با ‘استبداد داخلی’ و ‘استکبار و سلطه خارجی’ است.

بار دیگر ملت استکبار ستیز، عاشورایی، فهیم و قدرشناس شهرستان عالم پرور فومن را به حضور پرشور و گسترده، فعال و آگاهی بخش در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت می کنيم و اطمینان داريم مردم انقلابی ديار ميرزا كوچك خان جنگلي با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود، ضربه مهلک دیگری بر پیکر استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان این دیار بر آمریکای جنایتکار را بار دیگر تکرار کرده و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.

۱۳ آبان ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز ‘روز ملی مبارزه با استکبار جهانی’ نامگذاری شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :