میرشمس مومنی‌زاده فرماندار فومن بااشاره به برگزاری راهپیمایی یوم ا… ۱۳آبان، اظهار کرد:در ۱۳ آبان سه تحول بزرگ و تاریخی در انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

بهگزارش صبح فومن؛فرماندار فومن باتصریح براینکه در سال ۱۳۴۳حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه تبعید شد و در سال ۱۳۵۷ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌ساز و در سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود، افزود: این سه رویداد مهم تجلی استکبارستیزی و استبداد ستیزی ملت ایران است.

وی ۱۳ آبانم را روز گرامیداشت بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و متذکرشد: مردم در همه صحنه ها بی ادعا حضور پیدا کرده اند و در راهپیمایی ۱۳ آبان نیز حضور مردم شهرستان فومن گسترده خواهد بود.

این مسئول یوم‌الله ۱۳ آبان را نشانگر وحدت ملت همیشه در صحنه ایران برشمرد و ادامه داد: به دلیل مسائل منطقه ای راهپیمایی امسال پرشور تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

مومنی زاده با تاکید براینکه در شرایطی که دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جامعه هستند، برگزاری باشکوه این راهپیمایی می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را نقش برآب کند، اضافه کرد: ۱۳ آبان فرصت بسیار مهم برای آشنایی نسل نوجوان جامعه با فرهنگ استکبار ستیزی است و دانشگاه‌ها و آموزش‌ و پرورش باید برنامه‌های مورد توجه دانش‌آموزان و دانشجویان را در این روز برگزار کنند.
فرماندار فومن افزود:راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان همسو با امت اسلامی از ساعت۱۰صبح روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۸/۱۳ از میدان مقابل فرمانداری (پاسداران)آغاز و به میدان حضرت ولیعصر(عج)شهرداری ختم خواهد شد.
وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در این راهپیمایی افزود:حجت الاسلام و المسلمین صفوی امام جمعه شهرستان فومن سخنران پایانی این راهپیمایی خواهد بود

این خبر را به اشتراک بگذارید :