نماينده فومن و شفت در ديدارباجمعي از بازنشستگان سپاه؛چشمان باز بازنشستگان عامل بازدارنده همه تهاجمات است/تجارب بازنشستگان بسیار باارزش است، زیرا تجارب آنها از انقلاب است و باید در جامعه نشر داده شود.

به گزارش صبح فومن به نقل از شبستان؛ محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر (۱۲مهر) در دیدار جمعی از پاسداران بازنشسته این شهرستان در محل فرمانداری فومن اظهار داشت: پاسداران بازنشسته، یار وفادار انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

image

وی با بیان اینکه چشمان باز بازنشستگان عامل بازدارنده همه تهاجمات است، افزود: تجارب بازنشستگان بسیار باارزش است، زیرا تجارب آنها از انقلاب است و باید در جامعه نشر داده شود.

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاطرات جبهه و جنگ باید توسط پاسداران بازنشسته در جامعه بیان شود، گفت: خانواده‌های پاسداران زینب گونه در تمام مراحل زندگیشان پا به پای آنها بوده‌اند.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت یکی از وظایف ارزشمند است که باید نشر داده شود، تصریح کرد: یکی از وظایف بسیج بازنشستگان انتقال این فرهنگ و خاطرات شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به مشکلاتی که در جامعه از رانتخواری، رشوه خواری‌های اداری و … وجود دارد، بسیج پیشکسوتان با سابقه درخشان خود می‌تواند در حوزه اقتصاد به پاکی ورود کند.

image

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها کسی که امروز به عنوان پیشکسوت در عرصه انقلاب خالصانه ورود می‌کند مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه باید شعار را کنار بگذاریم و عملا گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری باشیم، افزود: همه دغدغه رهبر معظم انقلاب این است که این انقلاب، اسلام و آرمان‌های ارزشی باقی بماند.

تجربه پیشکسوتان برای توسعه و پیشرفت جامعه لازم است

در ادامه میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن با بیان اینکه فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است، گفت: آسیب‌های اداری و اجتماعی قطعا وجود دارد و باید سعی کنیم با مشاوره پیشکسوتان اشراف بیشتری برای برطرف کردن این مشکلات و آسیب‌ها پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه برای انجام کارهای اساسی، زیربنایی و ماندگار در این شهرستان تلاش می‌شود، تصریح کرد: رویکرد و اراده ما بر این است که بیشتر وقت و انرژی مجموعه شهرستان را در راستای کار زیربنایی و ماندگار به کار بندیم.

فرماندار فومن با بیان اینکه مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم، خاطرنشان کرد: صاحب اصلی این مملکت مردم هستند و اگر مردم نباشند موجودیت ما معنی و مفهوم پیدا نمی‌کند.

مومنی‌زاده با اشاره به تشکیل بسیج پیشکسوتان، اظهار داشت: برای تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت‌های کلان تجربه لازم است و افرادی که در مسئولیت‌ها و مدیریت‌های مختلف کار و تجربه کسب کردند نباید خانه‌نشین شوند بلکه این تجربه همچنان باید در توسعه و پیشرفت جامعه قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :