اجرای صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شفت

بمناسبت هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شفت با حضور اعضای محترم شورای تامین و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان شفت ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و مهمانان و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بازنشستگان ناجا و تبریک هفته ناجا و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفای آن امام در خصوص نقش موثر امنیت و امنیت حاکم بر کشور گفت : امنیت در کشور ما حاکم است در صورتی که دشمنان قسم خورده ما به هر طریقی منتظر آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.بحمدالله نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی ، امنیت مطلوبی را در سراسر کشور ما بر قرار نموده اند و این امر به لطف خدا و خون شهیدان و رهنمود های رهبر عظمی ولایت مسیر گردیده است.
سرهنگ دوم علی صداقت گفت : ما هفته نیروی انتظامی را با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش آغاز میکنیم و این هفته فرصت مناسبی برای تحقق این شعار در جامعه است.
وی ادامه داد : این هفته فرصت مناسبی است که همکاران و همرزمان ما در ناجا بتوانند اقتدار خود را در مقابله با سارقان و مجرمان ارائه دهند.
در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته ناجا و تسلیت ماه محرم الحرام از هزاران شهید ناجا و ۱۰شهید ناجای شهرستان یاد کردند وگفتند:ارزش سلامتی و امنیت زمانی مشخص خواهد شد که آنها را از دست دهیم.
وی افزود : امروزه کشور ما با کمک نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت پایداری برخوردار است .
وی امنیت را لازمه صنعت و اقتصاد پایدار دانسته که این امر با درایت رهبرمعظم انقلاب و اقتدار پلیس اسلامی در جامعه حاکم است.
وی در پایان از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان و مجموعه پرتلاش وی به جهت اقدامات موثر در کاهش جرائم قدردانی نمودند.

imageimageimageimage

این خبر را به اشتراک بگذارید :